دکمه تماس ویدیویی به گوشی‌های اندرویدی اضافه می‌شود

قابلیتی به اپلیکیشن Phone گوگل اضافه شده است که امکان تبدیل تماس صوتی به ویدیویی را آسان‌تر می‌کند.

به‌نظر می‌رسد اپلیکیشن Google Phone به‌صورت آزمایشی تماس‌های ورودی از واتساپ را نمایش می‌دهد و امکان شروع تماس ویدیویی با فرد دیگر را در هنگام تماس صوتی فراهم کرده است.

Google Phone که برای برقراری تماس در گوشی پیکسل و برخی دیگر از دستگاه‌ها استفاده می‌شود، دو ویژگی جدید را اضافه کرده است. اولین ویژگی که توسط یکی از کاربران مشاهده شده، پشتیبانی از تماس‌های واتساپ است. ظاهراً این ویژگی به Google Phone اجازه می‌دهد که تماس‌های قبلی در واتساپ را همراه با تماس‌های معمولی نشان دهد.

ویژگی مذکور در تعداد محدودی از دستگاه‌ها فعال شده است و زمانی مشاهده شد که از Google Phone نسخه‌ی بتای عمومی ۱۲۴٫۰٫۶۰۸۱۶۴۴۲۱ و همچنین واتساپ نسخه‌ی ۲٫۲۴٫۶٫۶ استفاده می‌شد، اما همین نسخه‌ها در دستگاهی دیگر با این قابلیت همراه نبودند.

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که Google Phone دکمه‌ی تماس ویدیویی را به بخش تماس صوتی اضافه کرده است. این دکمه، تماس را به Google Meet منتقل می‌کند.قبلاً امکان انجام تماس ویدیویی به‌وسیله‌ی گوگل میت از طریق اپلیکیشن Google Phone وجود داشت، اما قابلیت جدید امکان تبدیل تماس صوتی به ویدیویی را بسیار آسان‌تر می‌کند. مانند ادغام واتساپ، این مورد نیز به‌نظر می‌رسد که به‌شکل محدودی منتشر شده باشد.

منبع : زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار