جامعه المصطفی ثمره انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام است + فیلم

جامعه المصطفی ثمره انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام است و امروز به درختی تنومند تبدیل شد.

حجت الاسلام سید کمال حسینی رئیس نمایندگی جامعه المصطفی العالمیه گلستان در دیدار با مدیر کل و مدیران صداوسیمای گلستان گفت: بذر جامعه المصطفی در سال تشکیل نظام جمهوری اسلامی بوسیله حضرت امام خمینی (ره) کاشته شد و امروز تبدیل به درختی تنومند شده است.

حسینی با بیان اینکه جامعه المصطفی چهل شعبه در خارج و پانزده نمایندگی در داخل کشور دارد افزود: واحد گلستان در زمره موفق‌ترین نمایندگی‌های جامعه المصطفی در کشور محسوب می‌شود و همه دانشجویان آن از اهل سنت هستند.

او گفت: طلاب هفده ملیت مختلف در نمایندگی گرگان در ۲۶ رشته زیر نظر ۱۲۰ استاد تحصیل می‌کنند.

حسینی تاکید کرد: تقویت بصیرت سیاسی طلاب این مجموعه علمی به همراه تقویت نگاه متعادل دینی از جمله اهداف مهم این مجموعه است.

او گفت: تعامل صدا و سیما با جامعه المصطفی می‌تواند در بسیاری از زمینه‌ها منشاء خیر باشد.

رسول شکری نیا مدیر کل صداوسیمای گلستان هم در این دیدار با بیان اینکه جامعه المصطفی متعلق به انقلاب اسلامی و نگاه تقریبی امام است افزود: این نگاه امروز در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب در تئوری و عمل در بخش‌های مختلف کشور حاکم شده است.

او گفت: نگاه تقریبی تنها راهکار حل مشکلات جهان اسلام است و امروز جمهوری اسلامی طلایه دار این نگاه در جهان اسلام به شمار می‌رود.

مدیرکل صداوسیمای گلستان ادامه داد: دشمنان امت اسلامی با علم به تاثیر اندیشه تقریبی در نظام بین الملل با استفاده از تمام توان و ظرفیت رسانه‌ای خود تلاش می‌کنند در این مسیر مانع تراشی کنند.

او افزود: تمسک به قرآن و اهل بیت علیهما السلام تنها راهکار نجات و رهایی امت اسلامی از مشکلات است و بر همین اساس دشمنان وارد کردن خدشه به ارکان اسلام مانند قرآن و اهل بیت پیامبر را در دستور کار قرار داده اند.

شکری نیا گفت: مقام معظم رهبری در یک مقطع تاریخی با صدور فتوای ممنوعیت بی حرمتی به مقدسات اهل سنت جریان تکفیر را کاملا منزوی کردند و نگاه ما در رسانه ملی هم در چارچوب همین نگاه است.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان افزود: رسانه استانی در همه رویداد‌های فرهنگی و مذهبی استان در ماه‌های اخیر حضوری کم سابقه داشته است و از جهت کمی و کیفی دستاورد‌های بی نظیری کسب کرد.

او گفت: پوشش برنامه‌های برگزار شده در جامعه المصطفی توسط صداوسیما نیز در ماه‌های اخیر بی سابقه بود.

برچسب ها: انقلاب اسلامی ، طلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.