سارق کارت‌های عابربانک در عظیمیه کرج دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری سارق کارت‌های عابربانک با حدود یک میلیارد ریال سرقت از مالباختگان خبر داد.

 سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی افزایش سرقت کارت‌های عابربانک شهروندان با یک شیوه مشابه در محدوده عظیمیه کرج، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان، در دستورکار مأموران کلانتری ۱۴ رسالت قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در تحقیقات و پی‌جویی‌ها مشخص شد اغلب سرقت‌ها به شیوه گیر کردن کارت‌های عابربانک انجام شده و مالباختگان ادعا داشتند کارت‌های عابربانک توسط دستگاه خودپرداز خورده و پس از ساعتی مبالغی از حساب آنها سرقت شده است.

به گفته وی، در گام بعدی با روش‌های تخصصی و تحقیقات فنی هویت متهم و شیوه سرقت کشف و مخفیگاه سارق شناسایی شد و در اسفند  مأموران عملیات کلانتری، سارق را حین نصب قطعه در عابربانک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری بیان کرد: در بررسی‌های تکمیلی از متهم بیش از یک میلیارد ریال سرقت از کارت‌های عابربانک کشف شد و متهم جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز به نصب قطعات اضافه در محل ورودی کارت‌های عابربانک دقت عمل لازم را داشته باشند و موارد مشکوک را با پلیس در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.