استاندار کرمانشاه:

دستگاه‌های اجرایی باید مناسب‌سازی در جامعه را از اولویت‌های کاری خود بدانند

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی باید مناسب‌سازی در جامعه را از اولویت‌های کاری خود بدانند، گفت : ضرورت دارد این موضوع ابتدا در مراکز درمانی و در مراحل بعد در مجموعه‌هایی مانند تامین اجتماعی، بنیاد شهید و بهزیستی مورد توجه باشد.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان، موضوع مناسب سازی شهر‌ها و شرایط زندگی راحت‌تر برای معلولین و جانبازان در استان را بسیار مهم و وظیفه تمامی ادارات عنوان کرد.

وی تاکید کرد: زیرساخت‌های استان برای استفاده جانبازان، معلولین و سالمندان طی یک مدت منطقی و معقول باید مناسب سازی شود و دستگاه‌های اجرایی باید این کار را از اولویت‌های کاری خود برای سال آینده بدانند.

مقام عالی استان ادامه داد: ضرورت دارد این اقدامات طی یک مدت مشخص به نحوی انجام شود که نشانگر‌های قطعی در فضای زندگی شهری و روستایی مردم بروز و جلوه گری داشته باشد.

استاندار کرمانشاه با بیان این‌که دستگاه‌های اجرایی باید مناسب سازی در جامعه را از اولویت‌های کاری خود بدانند، گفت: ضرورت دارد این موضوع ابتدا در مراکز درمانی و بیمارستانی و در مراحل بعد مجموعه‌هایی مانند تامین اجتماعی، بنیاد شهید و بهزیستی مورد توجه باشد. هم‌چنین باید پیگیری شود که در صورت ساخت مجموعه یا ساختمان پزشکان حتما مناسب سازی آن رعایت شده باشد.

صحرایی با تاکید بر این که این برنامه‌ها در سال آینده باید محسوس باشد، افزود: هم چنین باید تلاش شود که حداقل یکی از شعبات بانک‌ها در هر کدام از شهرستان‌ها نیز دارای ظرفیت لازم آماده سازی برای معلولین و جانبازان باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در شهر کرمانشاه مکان‌هایی مانند بلوار طاق بستان باید علاوه برای تردد معلولین و جانبازان، حتی برای تردد عابرین پیاده و ... نیز مناسب سازی شود.

وی گفت: حتماً برای سال آینده هم موضوع مناسب سازی را با یک برنامه مدون پیگیری خواهیم کرد تا استان کرمانشاه نسبت به هر زمان دیگر برای رفع نیاز‌های اقشار مختلف مناسب سازی شود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.