کاهش دید مثبت آمریکایی‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی

موسسه گالوپ نظرسنجی را منتشر کرده است که براساس آن دیدگاه مثبت آمریکایی‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ غزه کاهش قابل توجهی یافته است.

نظرسنجی انجام شده توسط گالوپ نشان داد که نظرات آمریکایی‌ها نسبت به رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین در سال گذشته طی بحبوحه جنگ جاری در نوار غزه بدتر شده است.

براساس گزارش آر تی، این نظرسنجی نشان داد که درصد آمریکایی‌هایی که رژیم صهیونیستی را مثبت می‌بینند به ۵۸ درصد در مقایسه با ۶۸ درصد در نظرسنجی پاییز گذشته کاهش یافته است که پایین‌ترین دیدگاه مثبت نسبت به این رژیم در بیش از دو دهه اخیر است.

در عین حال، درصد کسانی که به تشکیلات خودگردان فلسطین مثبت نگاه می‌کنند از ۲۶ درصد به ۱۸ درصد کاهش یافته است که پایین‌ترین میزان از سال ۲۰۱۵ است.

حمایت از رژیم صهیونیستی در میان افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله از ۶۴ درصد در سال ۲۰۲۳ به ۳۸ درصد کاهش یافت. در مورد بزرگسالان بین ۳۵ تا ۵۴ سال، از ۶۶ درصد به ۵۵ درصد کاهش یافته است، در حالی که هیچ تغییر قابل توجهی در بین بزرگسالان ۵۵ سال و بالاتر وجود نداشت.

ارزیابی جوانان و افراد مسن از تشکیلات خودگردان فلسطین در سال گذشته تغییر چندانی نکرد، اما در ابتدا چندان مثبت نبود. 

 در بحبوحه جنگ جاری رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ۵۲ درصد از آمریکایی‌ها معتقدند که این درگیری تهدیدی جدی برای منافع حیاتی آمریکا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
این ۵۸ درصد که دیدگاه مثبت دارن آدم کش هستنا، خدا خودش رحم کنه
آخرین اخبار