ضرورت جوانی و رویش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این نهاد نیاز به جوانی و رویش دارد تا بتواند محصولات جدیدی ارائه دهد.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلاب اسلامی که در مسجد الحسین (ع) بیرجند برگزار شد گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیاز به جوان شدن دارد تا رویش کند و جوانه بزند، محصولات جدید و نو ارائه دهد.

او افزود: براساس سند چشم انداز ۱۴۰۴ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، این نهاد به یک قرارگاه تبلیغ، تبیین و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی، هدایتگر و هماهنگ کننده، وحدت آفرین، لحظه شناس، مبتکر و خلاق، مردمی، دارای شبکه و ارتباطات گسترده با تمامی اقشار در سطح ملی و بین المللی، دانش بنیان، امیدبخش و نشاط آور در هماهنگی و راهبری برگزاری مراسم و مناسبت‌ها تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به نقش و جایگاه اجتماعات مردمی در مراسم و مناسبت‌ها اظهار کرد: در مکتب اسلام و آنچه از آیات قرآن به دست می‌آید تمامی طبقات و اقشار جامعه ذیل عنوان مردم قرار می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: همانطور که فرد رشد جسمی، سیاسی و اجتماعی دارد جامعه هم به موازات آن رشد می‌کند لذا نقش مردم در تمامی ابعاد بسیار حائز اهمیت است.

او گفت: یک سوی پیشبرد اهداف جامعه بشری راهبری جامعه و سمت دیگر پیاده سازی و اجرای این نقشه و برنامه است لذا مردم خودشان قسط و عدل را اداره می‌کنند.

حجت الاسلام مشرفی تصریح کرد: اگر مردم چنین جایگاه قوی داشتند و توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند گام‌های بعد را هم می‌توانند با ثبات قدم بردارند، اما یک شرط دارد و اینکه اکنون که مردم به میدان انتخابات آمدند ما نیز پاسخ مثبت، انگیزه بخش و شادکننده به آنان بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: تحقق این هداف با یکسری تحول‌ها و بازنگری در اموری مانند توجه به مساجد و قرآن کریم، بهره‌برداری از محضر علمای دین، امامان جمعه و جماعات امکان پذیر است که باید پررنگ شود.

در پایان این مراسم با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، فرماندار بیرجند و شماری از مسئولان و روحانیون از ۱۰ نفر از رابطان دستگاه‌های اجرایی که اقدامات شاخص فرهنگی مجموعه خود را در سامانه بلاغ ثبت کردند، تجلیل و قدردانی شد.

همچنین احکام اعضای ستاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در شهرستان‌ها با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اعطا شد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.