یزد، میزبان کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران

دبیر اجرایی کنفرانس انرژی‌های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران از آغاز این کنفرانس به میزبانی یزد خبر داد.

شاه نظری دبیر اجرایی این کنفرانس گفت: با توجه به اینکه یزد قطب انرژی خورشیدی کشور می‌باشد، میزبان شرکت‌های برق منطقه‌ای و شرکت‌های توزیع برق استا‌های تهران، اصفهان، فارس، کرمان و سمنان در ۲ روز است.

او افزود: از ۱۷۰ مقاله ارسالی به دبیرخانه این کنفرانس ۸۷ مقاله پذیرفته و به صورت سخنرانی در روز‌های ۱۶ و ۱۷ اسفند ارائه می‌شود.

شاه نظری اظهار داشت: این کنفرانس در قالب ۹ محور با موضوع‌های مختلف در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر، شبکه‌های هوشمند، تولید پراکنده و خودرو‌های برقی در دانشگاه یزد در حال برگزاری است. 

دبیر اجرایی این کنفرانس تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگرد‌های تخصصی در مورد تجربیات اجرایی در حوزه نصب و راه اندازی و بهره برداری از نیروگاه‌های خورشیدی از جمله برنامه‌های جانبی این کنفرانس است. 

شاه نظری گفت: یکی از محور‌های سند یزد نوین بحث انرژی‌های خورشیدی است و نصب دو هزار مگابایت نیروگاه‌های خورشیدی در استان یزد هدف گذاری شده است.

او افزود: برگزاری این کنفرانس باعث حل چالش‌های در حوزه نصب نیروگاه‌ها و ارتباط این نیروگاه‌ها با شبکه سراسری برق کشور و راه گشای صنعتگران برای استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار