انتخابات همدان در سلامت و نظم کامل برگزار شد

فرماندار همدان گفت: انتخابات در همدان در سلامت و نظم کامل و با نظارت هیات‌های پیش بینی شده در قانون برگزار شد و خدشه‌ای به این موضوع وارد نیست.

مسلم مخفی  بیان کرد: فرایند انتخابات درکشور ما به نحوی است که مردم به عنوان هیات‌های اجرایی و نظارت، برگزارکننده انتخابات هستند و این نقطه قوت انتخابات ما است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات همدان با بیان اینکه همکاران ما در مجموعه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها بیش از ۹ ماه است که شرایط را برای برگزاری انتخاباتی قانونمند آماده کردند، تصریح کرد: تمام فرایند انتخابات درکشور ما با نظارت کامل هیات‌های نظارت شورای نگهبان انجام می‌شود.

وی همچنین گفت: در روز اخذ رای در هر شعبه حداقل ۲ ناظر حضور داشته‌اند و می‌توان با قاطعیت اعلام کرد سلامت انتخابات تضمین شده است.

مخفی تاکید کرد: به سبب زحمات و تعهد مجریان هیچ‌گونه خدشه‌ای به انتخابات وارد نیست و متهم کردن زحمت‌کشان این عرصه کاری ناصواب است.

وی یادآور شد: در قانون انتخابات شرایط اعتراض و رسیدگی به آن با ارائه اسناد و مدارک پیش‌بینی شده و داوطلبان باید دقت کنند دعوا‌ها و رقابت‌های دوره تبلیغات را به سلامت انتخابات سرایت ندهند.

فرماندار همدان با بیان اینکه وجود خطا‌های جزئی و احتمالی در روند اجرا طبیعی است، اما درحدی نیست که در نتیجه انتخابات اثرگذار باشد، اظهار کرد: هیات اجرایی بر اساس آنچه که در قانون آمده پاسخگو است، اما اتهام‌زنی بی‌پایه و اساس افراد قابل پیگیری قضایی است.

وی تصریح کرد: فرماندار همدان بابیان اینکه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری علی‌رغم خواست دشمنان به عنوان روزی افتخارآمیز برای ملت ما ثبت شد، گفت: برنده اصلی این انتخابات مثل همیشه مردم ما بودند که با بصیرت دست رد به سینه دشمنان زدند.

 

برچسب ها: فرمانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.