گشت‌های مشترک ماه رمضان و عید نوروز تعزیرات کلید خورد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از آغاز گشت‌های مشترک ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این استان خبر داد.

 مرضیه یونسی گفت: هر ساله با نزدیکی به ایام عید و خرید‌های مردم شاهد برگزاری گشت‌های مشترک بوده‌ایم، اما امسال به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان این گشت‌ها با حساسیت و جدیت بیشتری برگزار می‌شود.

او افزود: با برنامه ریزی به عمل آمده رؤسای شعب ما به شکل جهادی در قالب گشت‌های مشترک و با کمک و همراهی بازرسان سازمان حمایت و سایر دستگاه‌ها در بازار‌های عمده و خرده حضور خواهند داشت.

یونسی گفت: انتظار داریم شهروندان در راستای حقوق خود پای کار باشند و به محض رویت تخلفات صنفی، وظیفه قانونی خود دانسته گزارش کنند.

او تأکید کرد: شماره تلفن ۳۲۵۲۴۳۳۳ و سایت سازمان آماده دریافت گزارش تخلفات صنفی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در ۱۰ ماه امسال تاکنون را ۱۲ هزار و ۲۱۳ فقره عنوان و تصریح کرد: واحد‌های متخلف در این مدت ۲۳ هزار میلیارد ریال جریمه شدند.

یونسی افزود: عدم درج قیمت با ۲ هزار و ۵۷۸ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۷۱، عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۲۷۳ و تقلب با ۹۱۹ فقره پرونده در صدر تخلفات قرار دارند.

این مسئول گفت: گروه‌های گشت مشترک تعزیرات در قالب هزار و ۵۰ نفر در ۱۰ ماهه امسال روانه بازار شدند و ۹ هزار و ۵۶ مورد بازرسی انجام دادند که نتیجه آن تشکیل ۲ هزار و ۷۴۳ پرونده تخلف بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.