راهکاری برای دانش‌آموزان جا مانده از ارسال اثر به جشنواره جوان خوارزمی

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: دانش آموزان جا مانده از طرح می‌توانند آثار خود را ارسال و در طرح سمپاد شرکت کنند.

الهام یاوری، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با حضور در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به خاتمه جشنواره خوارزمی گفت: جشنواره جوان خوارزمی با تولید اثر‌های پژوهشی توسط جوانان و نوجوانان به کار خود پایان داد.

او گفت: این جشنواره بیشتر به منظور ترغیب جوانان به خواندن مطالب اطلاعاتی در زمینه پژوهشی برگزار می شود.

یاوری از تشکیل دوره‌های مجازی و حضوری برای دانش آموزان خبر داد و افزود: دانش آموزان جا مانده از طرح هم می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و در طرح سمپاد شرکت کنند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان از حمایت سازمان از دانش آموزان نخبه جوان خوارزمی خبر داد و گفت: بیشتر فعالیت‌های دانش آموزان تیمی بود و نتیجه خوبی را در پی داشت.

یاوری یک پیام هم برای والدین جوانان و نوجوانان داشت و بیان کرد: وضعیت جوانان و نوجوانانی که بیش از یک ساعت فعالیت غیر درسی داشتند٬ آمار‌های متفاوتی را به ما نشان داد.

او گفت: جشنواره جوان خوارزمی یک نمونه فراگیر از مدارس سمپاد است. دانش آموزان مدارس دیگر می‌توانند آثار خود را به مدارس سمپاد ارسال کنند تا در جشنواره‌های بعدی شرکت داده شوند.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان هم یک خبر مهم برای دانش آموزانی که می‌خواهند وارد مدارس غیر دولتی سمپاد شوند٬ داشت.

مشروح این گفت و گو را می توانید در ویدیوی زیر تماشا کنید:

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار