اورژانس کرمانشاه آماده برای خدمات‌رسانی در چهارشنبه آخر سال و سفر‌های نوروزی

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، گفت : اورژانس کرمانشاه برای خدمات‌رسانی در چهارشنبه آخر سال و سفر‌های نوروزی آمادگی کامل دارد.

مسعود قلعه‌سفیدی رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی اورژانس برای خدمات‌رسانی در چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال و سفر‌های نوروزی، گفت : امسال برای چهارشنبه آخر سال روی دو روز ۲۲ و ۲۹ اسفندماه برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: سال گذشته تا ۱۵ اسفندماه یک مورد قطع عضو از ناحیه دو دست در استان وجود داشت، اما امسال تاکنون چنین موردی گزارش نشده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تعداد مصدومان چهارشنبه آخر سال در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن ۴۰ درصد افزایش یافت، گفت: سال گذشته در چهارشنبه آخر سال ۱۷۱ مورد مصدوم داشتیم که ۷۲ مورد آسیب به چشم بود در صورتی که سال گذشته بیشتر آسیب‌ها در زمینه آسیب به دست بود.

قلعه‌سفیدی با بیان اینکه امسال ۲۰۰ نفر در استان دچار مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شدند و ۲۰ مورد جان خود را از دست دادند، افزود: استفاده از وسایل غیراستاندارد و نصب وسایل توسط افراد ناکارآمد و استفاده از وسایل گازسوز در چادر مهمترین دلایل گازگرفتگی بوده است.

وی بیان کرد: در ۱۱ ماه امسال ۳۷۵ هزار و ۵۱۵ تماس با اورژانس گرفته شده که ۳۶ هزار و ۵۰۰ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با انتقاد از عملکرد شهرداری در وضعیت ترافیک شهر کرمانشاه و مشکل در تردد آمبولانس‎‌ها، گفت: برای رفع مشکلات ترافیکی به ویژه اطراف بیمارستان‌ها با وجود دستور اکید استاندار هنوز اقدامی انجام نشده است .

برچسب ها: آتش نشانی ، آتش سوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.