آماده‌سازی آرامستان‌های باغ فردوس و بهشت زهرا (س) برای پنجشنبه‌های آخرسال و غریبان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه، از آماده‌سازی آرامستان‌های باغ فردوس و بهشت زهرا (س) برای پنجشنبه‌های آخرسال و غریبان خبر داد.

حجت‌الاسلام هادی کماسی، مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه با اشاره به رسم دیرینه زیارت اهل قبور در پنجشنبه‌های غریبان و آخرسال، گفت : با توجه به ازدحام جمعیت در این ۲ روز، تدابیری برای رفاه هرچه بیشتر شهروندان اندیشیده شده و هماهنگی لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان و همیار سازمان آرامستان‌ها از جمله نیروی انتظامی، راهور، بسیج، مدیریت شهری و حمل و نقل و... انجام شده است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی اطراف آرامستان‌های کرمانشاه، از بسته شدن درب‌های ماشین رو آرامستان‌ها در این ۲ پنجشنبه خبر داد و افزود: جهت رفاه حال شهروندان ۴۵ دستگاه ون و ۲۵ دستگاه اتوبوس ون برای جابجایی شهروندان در محوطه آرامستان‌ها در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال با توجه به احداث معبر‌های جدید شهروندان می‌توانند از بلوار‌های شهید سرابیان و شهید سلیمانی به سمت آرامستان‌ها استفاده کنند و اطراف این بلوار‌ها منتهی به آرامستان بهشت زهرا زمین‌های خالی وجود دارد که برای پارکینگ خودرو‌ها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به قرارگیری تانکر‌های آب جهت استفاده برای شست و شوی قبور، گفت: تابلو‌های راهنمای بیشتری هم در محوطه آرامستان نصب شده که زائران اهل قبور به راحتی مسیر‌ها را پیدا کنند.

کماسی از شهروندان خواست ضمن رعایت نظافت، از نهال‌های تازه کاشته شده در فضای آرامستان‌ها حفاظت کنند .

برچسب ها: شورای شهر ، آرامستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.