پیروزی ترامپ در انتخابات مقدماتی داکوتای شمالی

رئیس‌جمهور سابق آمریکا برای چندمین بار در انتخابات مقدماتی حزب جمهوریخواه پیروز شد تا خود را برای سه شنبه بزرگ آماده کند.

برآورد‌های مرکز تحقیقات ادیسون نشان می‌دهد، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، روز دوشنبه در انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان در داکوتای شمالی، پیش از یک سری از رویارویی‌ها موسوم به سه‌شنبه بزرگ، پیروز شد که انتظار می‌رود او را در رقابت برای کسب نامزدی حزب جمهوریخواه برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری تقویت کند. 

براساس گزارش رویترز، ترامپ در ایالت داکوتای شمالی بر نیکی هیلی، آخرین رقیب باقی مانده او برای نامزدی حزب جمهوریخواه برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری، به پیروزی راحتی دست یافت. انتظار می‌رود ترامپ در رویارویی‌های روز سه‌شنبه زمانی که جمهوری‌خواهان در بزرگترین روز انتخابات مقدماتی رای خود را در ۱۵ ایالت و یکی از مناطق آمریکا به صندوق می‌اندازند، پیروز شود.

هیلی، سفیر سابق واشنگتن در سازمان ملل متحد، اولین پیروزی خود را در انتخابات مقدماتی روز یکشنبه در واشنگتن دی سی به دست آورد، اما به نظر نمی‌رسد که پس از پیروزی ترامپ در هشت رویارویی اول، شانسی برای نامزدی حزب داشته باشد. احتمالا ترامپ تقریباً در تمام تقابل‌های باقی مانده به پیروزی‌های خود ادامه دهد.

ترامپ بر رقابت احتمالی انتخاباتی با جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی دموکرات نوامبر آینده تمرکز کرده است. در همین راستا جو بایدن اعلام کرد و هشدار داد که دونالد ترامپ، سلف و رقیب احتمالی او در انتخابات ۲۰۲۴ شکست خود را در روند انتخابات در صورتی که به نفع رئیس‌جمهور دموکرات تمام شود، نمی‌پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
خدایااین دیوانه ترازبایدن راکم داشت امریکای خراب شده.همین دیوانه بودکه قدس رابه این روزانداخت بابه نام اسرائیل نجس زدنش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
کار سران مستکبر آمریکایی تمام است
به آخر خط نزدیک و نزدیکتر شدن الحمدالله رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۲:۲۵ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
بخشی از امور دنیا با الاغ هایی مثل ترامپ به جلو می رود به لعنت هم نمی ارزد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
شعاری به این مضمون هست که" ما به عقب برنمیگردیم " در مورد ترامپ اگه برنده ورئس جمهور هم بشه دیگر آن تلاطمهای ۷ یا ۸ سال پیش را قطعا روی شرایط اقتصادی جامعه ما نخواهد گذشت چون ما دراین مدت شرایطمان مثل فروش نفت و..تغییر کرده ودر ضمن قدرت سیاسی ونفوذ اون برروی کشورهای اروپایی ومنطقه به هیچ عنوان مثل گذشته نخواهد بود
آخرین اخبار