پهپاد روسی جدید که از پلیمر پلاستیکی ساخته شده است + فیلم

ویدئویی از پرواز پهپاد روسی Kor-112 که از پلیمر پلاستیکی ساخته شده است را مشاهده می‌کنید.

شرکت نووسیبیرسک OKB پهپاد سنگین Kor-112 را آزمایش کرد. پهپاد پرنده شب (Night Bird) با استفاده از طراحی "بال پرواز" ساخته شده است که به پهپاد با وزن پایه ۲۱.۵ کیلوگرم اجازه می دهد تا از هر سکوی یا از آب، بدون منجنیق با فاصله ۵۰ متری بلند شود.

این پهپاد در هوای سرد ۳۷ درجه با موفقیت آزمایش شد. پهپاد Kor با تغییر دیفرانسیل رانش نیروگاه ها کنترل می شود.  پهپاد از پلیمر ترموپلاستیک ساخته شده است که قبلاً استفاده نشده است. هر گونه شکستگی یا سوراخ را می توان به راحتی با استفاده از آهن لحیم کاری روی پهپاد تعمیر کرد. این پهپاد مجهز به محفظه بار با دریچه ای در قسمت پایین بدنه است که به آن امکان می دهد هر بار با وزن ۱۳.۵ کیلوگرم از جمله مهمات را در خود جای دهد. این پهپاد مجهز به موتورهای چینی است، اما از نمونه های روسی نیز می توان در تولید در مقیاس بزرگ استفاده کرد. 

برد تخمینی پرواز پهپاد ۳۰ کیلومتر است.  مدت زمان پرواز پهپاد با موتور الکتریکی ۲.۵ ساعت، با باتری اضافی تا ۶ ساعت، با موتور بنزینی ۲ ساعت است. ارتفاع پرواز این پهپاد ۶ کیلومتر و سرعت آن ۲۱۵ کیلومتر در ساعت است. محفظه بار این پهپاد ۶۲۰ میلی متر طول، ۱۶۰ میلی متر ارتفاع و ۳۶۰ میلی متر عرض دارد. طول بال های پهپاد ۲۷۰۰ میلی متر و طول پهپاد ۱۲۰۰ میلی متر است.

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
چه تعداد کشور در حال حاضر وجود دارد که سران مستکبر آن در حال ظلم و فساد هستند!؟ به تعداد افرادی که عامل اصلی آشوبها و هرج و مرج و غارتها و کشتارها و.. هستند پهپادهای مخصوصی ساخته شود! که ماموریت آن نابودی آن شخص باشد تا جهان کم کم به آرامش و صلح و پیشرفت و رفاه و آینده زیبا و روشن برسد. جهان به اندازه کافی برای همه جهانیان جا دارد! ولی افراد خاصی همه چیز را برای خود می خواهند حتی به خود اجازه می دهند برای جهان تصمیم بگیرند! این پهپاد با مکانیزم و تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته ای! فقط روی فرد مورد نظر زوم می کند و در اولین فرصت بدون اینکه به احدی کوچکترین صدمه ای وارد شود فرد مورد نظر را خیلی تمیز حذف می کند این پهپاد احتمالاً باید از نیروی خورشیدی و ذخیره انرژی آن برای ماموریت شبانه استفاده کند باید 100% رادار گریز و پنهان کار باشد بدون صدا! با استتاری فوق العاده! به امید اینکه نخبه های آزاده در سراسر جهان دست بکار شوند و طرحی عملی و موثر برای ایجاد صلح پایدار در جهان بعد از قرنها جنگ و کشتار و اشغال و تجاوز و غارت و استعمار و زندان و نسل کشی و ...پیاده کنند اولین شخص هم باید نتانیابوی کودک کش باشد متاسفانه نظام فاسد سلطه بعد از جنگ جهانی از دانش دانشمندان جهان و سرمایه های عالم در جهت رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می کند :(
United States of America
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
دنـیـا رو دیـر زمـانـی اسـت دسـتـهـای پـلـیـد پـشـت پـرده! هدایـت و مـدیـریـت مـی کـنـد! سـیـاسـتی پـیـچـیـده کـه سـیـاسـتـهـای چـرچـیـلـی! در بـرابـر آن عـددی نـیـسـت! افـراد و گـروهـایـی هـم کـه بـنـظـر مـی آیـد در نـظـام جـهـانـی تـاثـیـرگـذار هـسـتـنـد مـهـره هـای هـسـتـنـد در ایـن صـفـحـه شـطـرنـج شـوم! کـه خـودشـان هـم نـمـی دانـنــد! در حـقـیـقـت بـاور و شـخـصـیـت ایـن مـهرهـا بـهـتـرین گـزیـنـه هـسـتـنـد بـرای ایـن لـیـدرهـای شـیـطـانـی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
سلاح کشتار سربازان بدبخت اوکراینی