شهروندخبرنگار قزوین؛

فیلمی از بازگشایی خودجوش مسیر روستای رزک در روز‌های برفی

بازگشایی خودجوش مسیر روستای رزک از توابع شهرستان آوج در روز‌های برفی سوژه شهروند خبرنگار ما شد.

در آخرین ماه از فصل زمستان بسیاری از نقاط کشورمان با بارش برف شدید همراه شد به طوری بسیاری از مسیرها به ویژه مسیرهای روستایی مسدود شد.

روستای رزک از توابع شهرستان آوج استان قزوین از این بارش‌ها بی نصیب نماند، بطوریکه  مسیر این روستا نیز مسدود شد و مشکلاتی را برای اهالی این منطقه به وجود آورد.

به گفته شهروندخبرنگار ما هنگام بارش برف فقط یک بار برای برف روبی نیرو فرستاده شد اما بارش ها در این روستا تداوم داشت به طور مدام هم مسیرها بسته بود. برخی از افراد به صورت خیرخواهانه و خودجوش اقدام به برف روبی و بازگشایی مسیر روستای رزک کردند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال فیلمی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید. من از روستای رزک شهرستان آوج استان قزوین پیام می‌دهم. یک هفته از بارش برف گذشت اما مسیر بسته روستا را به صورت خودجوش برف روبی کردیم چون کسی برای برف روبی به روستای ما فرستاده نشد. در سال گذشته شخصی که چندین سال به صورت خیرخواهانه این مسیر را بازگشایی می‌کرد جان خود را در همین مسیر از دست داد. خانواده این شخص تنها خواسته‌ای که از مسئولان دارند، بازگشایی این مسیر است.  اما تنها یکبار این کار را انجام دادند و پس از آن به طور کامل به فراموشی سپرده شد. اکنون نیز به خاطر اینکه امور اداری و معاش اهالی منطقه از این مسیر انجام می‌شود شخصی به طور خودجوش این کار را انجام داده است. از شما خواهشمندم لطفا پیگیری کنید تا هنگام بارش برف روستای ما به فراموشی سپرده نشود.

منبع: شهروندخبرنگار - قزوین


بیشتر بخوانید:

چهره زمستانی میدان امیرچخماق یزد در یک قاب تصویر


برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار