جذب نخبگان راهکار ارتقای جایگاه آموزشی/ ارتقای واقعی دانشگاه در گروی بین‌المللی شدن

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: باید از ظرفیت سرباز نخبگان با هدف اعتلای حوزه آموزش بهره‌ ببریم.

علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار کرد: دانشگاه با آموزش معنا پیدا کرده است، این دانشگاه به عنوان مرکزی ممتاز در حوزه آموزش و سلامت در سطوح مختلف ملی و فراملی نقش‌آفرینی می‌کند که این مهم را مرهون تلاش‌ها و برنامه‌های ارزنده حوزه آموزش و پژوهش هستیم.

وی با بیان اینکه تعهد و عرق مدیران و روسای حوزه آموزش دستاورد‌های درخشانی برای دانشگاه رقم زده است، ضرورت مستندنگاری این دستاورد‌ها را خواستار شد. اصلاح، توسعه و ارتقای فرآیند‌ها در سال آتی در دستور کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تاکید کرد: باید از ظرفیت سرباز نخبگان با هدف اعتلای حوزه آموزش بهره‌ببریم.

وی با بیان اینکه در‌های دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به روی نخبگان باز است، تاکید کرد: نقش فعال‌تر در زمینه جذب نخبگان راهکار مناسبی برای ارتقای جایگاه آموزشی دانشگاه است.

 زالی ضرورت بروزرسانی دانش اساتید دانشگاه را مورد توجه قرار داد و گفت: امروزه با پیشرفت علوم و فناوری‌های نوین ضرورت بروزرسانی دانش اساتید در هر رتبه و جایگاهی باشند بدیهی است.ارتقای واقعی دانشگاه در گروی بین‌المللی شدن به معنای واقعی است، بنابراین پیوستن و همراه شدن اساتید به برنامه‌های این حوزه ضروری است.

وی با اشاره به دستاورد‌های حوزه پژوهش ادامه داد: امروز از مرز پنج هزار مقاله عبور کرده‌ایم و این در شرایطی است که ۲۵ درصد این مقالات q1 هستند و ۳۳ درصد آن نیز استاندارد واقعی بین‌المللی را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه شاخص تولید علم دردانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی سه و شش دهم درصد به ازای هر عضو هیئت علمی است، گفت: ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی می‌تواند تحول بزرگی در دانشگاه ایجاد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار