شهروند خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد؛

رفع مشکل قطعی تلویزیون و اینترنت در گروی نصب دکل در برخی از روستا‌های مارگون

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از قطعی شبکه‌های تلویزیونی و آنتن دهی ضعیف اینترنت در برخی از روستا‌های شهرستان مارگون گلایه کرد.

اهالی روستا‌های جوبریز، چشمه گلی شهنیز، تاکسیسه علیا و شیخ سرکه واقع در منطقه تالاب مورزرد زیلایی از توابع شهرستان مارگون استان کهگیلویه و بویراحمد از سرعت پایین آنتن دهی اینترنت و قطعی شبکه‌های تلویزیون آزرده خاطر هستند به گفته شهروند خبرنگار ما دکل‌ها از این روستا‌ها فاصله دارند به همین جهت با این مشکل مواجه شده اند و نیازمند نصب دکل پایه آنتن تلویزیون و دکل مخابراتی هستند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام و درود و عرض ادب، ما چهار فصل داریم از این چهار فصل همیشه چه هوا ابری و بارانی باشد چه نباشد مشکل قطعی شبکه‌های تلویزیون را داریم دکل تلویزیون از روستای ما فاصله اش زیاد هست از طرف دیگر اینترنت هم نداریم. گفته بودند روستای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت مجهز می‌شوند، اما ما مشکل داریم. ما به دکل برای تلویزیون و اینترنت نیاز داریم فاطمه ما تا شهرستان ۴۵ دقیقه است. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

روستا‌های جوبریز، چشمه گلی شهنیز، تاکسیسه علیا و شیخ سرکه واقع در منطقه تالاب مورزرد زیلایی از توابع شهرستان مارگون استان کهگیلویه و بویراحمد.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار