دیدار منتخب مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری با نماینده ولی فقیه در استان+تصاویر و فیلم

منتخب مردم استان چهارمحال و بختیاری در ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام عبدالله کیوانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از حضور پرشور مردم استان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کرد و گفت: بار دیگر مردم استان از امتحانی بزرگ، سربلند بیرون آمدند.

وی در ادامه از زحمات دست‌اندرکاران انتخابات اعم از عوامل اجرایی، مسئولان استانی، صدا و سیما، رسانه‌ها و خبرنگاران قدردانی کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان نیز انتخاب حجت الاسلام کیوانی را برای نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ابراز امیدواری کرد با پشتوانه قوی مردمی که در این انتخابات به ثمر نشست، فعالیت‌های فرهنگی مردم استان بیش از پیش پیگیری و عملیاتی شود.

وی چهارمحال و بختیاری را یکی از استان‌هایی دانست که با وجود نیرو‌های بومی و متخصص، ظرفیت بالایی برای توسعه دارد و هر کجا به این نیرو‌ها اعتماد شد شکوفایی و آبادانی را به همراه داشت.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.