قدیری ابیانه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تبلیغات کشور‌های غربی و معاندان خارج‌نشین برای تحریم انتخابات خنثی شد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: کسانی کمپین تحریم انتخابات را به راه انداخته بودند که خود از عوامل تحریم اقتصادی و فشار بر مردم ایران بودند.

محمد حسن قدیری ابیانه  فعال سیاسی اصولگرا  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور مردم در انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اظهار کرد:  انتخابات امسال  مجلس نسبت به دوره گذشته باشکوه‌تر برگزار شد و درصد بیشتری از مردم پای صندوق‌های رای آمدند.

او افزود: تبلیغات کشور‌های غربی و معاندان خارج نشین برای تحریم انتخابات خنثی شد و درصد مشارکت مردم در کشوری که دموکراسی بر آن حاکم است و آحاد جامعه هیچ اجباری برای حضور پای صندوق‌های رای ندارند منطقی بود چرا که در بسیاری از کشور‌ها شرکت در همه  پرسی اجباری بوده و حضور نیافتن در این فرآیند مشمول جریمه خواهد بود.

قدیری ابیانه گفت: کسانی کمپین تحریم انتخابات به راه انداخته بودند که خود از عوامل تحریم اقتصادی و فشار بر مردم ایران بودند و حتی راه ورود داروی بیماران را هم سد کرده بودند، اما سعی داشتند خود را دوست ایرانی‌ها نشان دهند و انتخابات را برهم بزنند که موفق نشدند.

دیپلمات سابق کشورمان متذکر شد: مشارکت روز جمعه بی شک بیشتر از ارقام اعلام شده است چرا که افراد بسیاری در خارج از کشور زندگی می‌کنند که نمی‌توانند در انتخابات مجلس شرکت کنند و اگر این رقم محاسبه شود مشارکت بالای پنجاه درصد خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
حرف حساب دم مردم گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
غرب و استعمار
از این برانداز پروژه بگیر
برای باجگیری و زورگیری و تحریم بیشتر و ضعیف کردن
اقتصاد استفاده میکند و بس
و باعث متوهم شدن
براندازان هم میشوند
چونکه توهم ..مهم بودن و مطرح شدن و دیده شدن
بهشون
دست میدهد و در این سراب
ساخته شده
بدست خودشان
غرق میشوند و به زباله دان
می‌پیوندند و بس
آخرین اخبار