استاندار کرمان:

کرمان جزو ۵ استان پیشرو در مشارکت انتخاباتی است

استاندار کرمان با بیان اینکه از لحاظ مشارکت جزو پنج استان پیشرو در سطح کشور هستیم، گفت: این مشارکت حتما افزایش می‌یابد.

محمدمهدی فداکار در جمع خبرنگاران گفت: کرمان جزو ۵ استان پیشرو در مشارکت انتخاباتی است، شعب اخذ رای در ساعات پایانی معمولا شلوغ‌تر می‌شود و این مشارکت حتما افزایش می‌یابد.

استاندار کرمان با اشاره به بازدید‌های خود از برخی شعب اخذ رای تصریح کرد: همه شعب اخذ رای فعال هستند و امیدواریم گرمای حضور مردم بر سرمای هوا غلبه کند.

فداکار با تاکید بر آنکه رای‌گیری در همه شعب اخذ رای در حال انجام است، افزود: ظرفیت هر صندوق حدود هزار تا هزار و ۳۰۰ رای است و در برخی از شعب حدود ۲ هزار نفر باید رای دهند، لذا نیاز بود زمان رای‌گیری در برخی از نقاط خاص تمدید شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر کار عوامل اجرایی به جدیت انجام می‌شود و به‌صورت موردی تذکراتی داده شده است، بیان کرد: انجام گمانه‌زنی درباره نتایج انتخابات کاری سختی است و شاید بعضی افراد با گمانه‌زنی‌ها به دنبال فضاسازی رسانه‌ای باشند که تذکرات در این‌باره داده شده تا این کار صورت نگیرد و فضای عمومی آسیب نبیند.

استاندار کرمان با تاکید بر آنکه هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم، اظهار کرد: امیدواریم از نیمه‌های شب کار شمارش آرای صندوق‌های کوچک در استان کرمان آغاز شود و احتمالا تا حوالی ظهر فردا بیشتر حوزه‌ها تعیین تکلیف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار