مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات نسبت به دوره قبل روند افزایش را نشان می‌دهد

شریفی گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ساعات پایانی، وزارت کشور رای‌گیری در شعب را تا ساعت ۲۰ تمدید کرد.

رضا شریفی  رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم این استان در انتخابات نسبت به دوره قبل افزایش داشته، گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در پای صندوق‌های رای در ساعات پایانی، وزارت کشور رای‌گیری در شعب را تا ساعت ۲۰ تمدید کرد.

وی به آخرین وضعیت روند انتخاباتی در سیستان و بلوچستان پرداخت و ضمن قدردانی از مردم مبنی بر حضور پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: این استقبال در روستا‌ها و شهر‌های شمالی و جنوبی این استان بسیار مطلوب بوده است.

وی تاکید کرد: به دستور وزیر کشور زمان رای گیری به مدت ۲ ساعت یعنی تا ساعت ۲۰ تمدید شد که علت آن نیز استقبال بالای مردم و درخواست فرمانداران سیستان و بلوچستان بود.

ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: آخرین آمار بر اساس گزارش ارائه شده از سوی شعب سیار و ثابت نیز نشان از استقبال بسیار خوب مردم پای صندوق‌های رای دارد به گونه‌ای که در ۲ ساعت گذشته شاهد افزایش استقبال و میزان مشارکت مردم در شعب اخذ رای هستیم.

وی اظهار کرد: میزان مشارکت نهایی باید از شعب اخذ رای در سیستان و بلوچستان جمع بندی شود؛ اما تا این لحظه نسبت به دوره گذشته میزان مشارکت مطلوب‌تر و قابل قبول بوده و در حال افزایش است.

شریفی گفت: حضور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی، زن و مرد، پیر و جوان، فارس و بلوچ نشان می‌دهد مردم به اهمیت انتخابات واقف و آگاه هستند، انتظار این است واجدان شرایط در انتخابات، رای گیری را به ساعات پایانی موکول نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار