آزمون: هواداران رم باورنکردنی هستند/ دروسی انتخاب درستی بود

بازیکن تیم فوتبال رم گفت: هواداران رمی باورنکردنی هستند. آن‌ها برای هر بازی ورزشگاه را پر می‌کنند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

سردار آزمون مهاجمی  با کیفیت ماهر و همه کاره در زمین، و شخصیت مهربان و باوقارش در خارج از زمین همه را دوستدار او کرده است. او به راحتی وارد تیم رم شده است و شبیه کسی است که سال‌ها در رم بوده است؛ و لبخندی همیشگی می‌زند.

سردار آزمون در آستانه بازی با مونزا در سری آ ایتالیا با سایت رم مصاحبه ای انجام داد.

خسته ای؟

کمی، آره. همانطور که می‌بینید من هنوز با لباس ورزشی هستم. تازه تمرین را تمام کردیم، اما خوشحالم که در حال حاضر همه چیز برای ما خوب پیش می‌رود.

به نظر می‌رسد که به خوبی در تیم جا افتاده اید. شما همیشه با همه شوخی می‌کنید  چه در زندگی واقعی و چه در رسانه‌های اجتماعی

بله، من اینجا احساس می‌کنم در خانه هستم. با همه حال خوبی دارم در رختکن ما برندگان جام جهانی و بازیکنان در کلاس جهانی را داریم، اما کنار آمدن با دیگران آسان است.

آزمون و دیبالا

کاپیتان لورنزو پلگرینی، در ابتدا چقدر به شما کمک کرد تا در تیم راحت باشید؟

بار‌ها او مرد بزرگی است که همیشه به همه کمک می‌کند. لورنزو یک کاپیتان بزرگ است، نه فقط یک فوتبالیست فوق العاده.

در مقابل تورینو اولین بازی خود را در المپیکو آغاز کردید. این بازی چگونه بود؟

من در ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر روز دوشنبه به همه آن افراد در استادیوم نگاه کردم و فکر کردم که آن‌ها چه کار می‌کنند! اما در واقع فکر می‌کنم زمان جزئیات جزئی است. حتی اگر مسابقه ساعت ۸ صبح بود، ما همین تعداد هوادار داشتیم.

صادقانه بگویم، هواداران رمی باورنکردنی هستند. آن‌ها برای هر بازی ورزشگاه را پر می‌کنند، اینتر، تورینو یا تیم دیگری، فرقی نمی‌کند. آن‌ها همیشه پشت سر ما هستند تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که از آن‌ها تشکر کنیم و امیدوار باشیم که هرگز متوقف نشوند. آن‌ها برای ما بسیار مهم هستند.

دنیله دروسی، قبل از بازی با تورینو از شما خواسته بود، چه کار کنید؟ او بعد از آن از شما تمجید‌های زیادی کرد.

وقتی با آنالیزور به بازی نگاه می‌کنیم، سرمربی به ما چند اشاره تاکتیکی می‌دهد. این به ما بستگی دارد که آن‌ها را در اختیار داشته باشیم و در طول بازی به آن‌ها عمل کنیم.  بازی به خوبی پیش رفت و سه امتیاز را گرفتیم.

آزمون و دیبالا

در مورد موضوع تحلیلگران مسابقات، لیگ ایتالیا یکی از تاکتیکی‌ترین لیگ‌های موجود است. شما در روسیه، آلمان و اکنون سری آ بازی کرده اید چه تفاوت‌هایی بین لیگ‌های مختلف مشاهده کرده اید؟

سری آ و بوندسلیگا بسیار رقابتی هستند. ممکن است از نظر جسمانی یا سرعت تفاوت‌هایی وجود داشته باشد، به همین دلیل است که برخی از بازیکنان ممکن است در یکی از این دو بازی بهتر عمل کنند، اما هر دو در سطح بالایی هستند.

آیا زمانی که در بایرلورکوزن بودید با رودی فولر ملاقات کردید؟ او یک اسطوره رم است و در کودکی الگوی دروسی بود.

بله. چند بار او را دیدم. او یک فرد بزرگ و قابل احترام است و بازیکن فوق‌العاده‌ای نیز بوده است. او سال ۱۹۹۰ با آلمان قهرمان جام جهانی شد.

گفتی در کودکی بازی‌های رم را در ایران از تلویزیون تماشا می‌کردید. به جز فرانچسکو توتی و دروسی، بازیکنان مورد علاقه شما چه کسانی بودند؟

به غیر از توتی و دی روسی! حتی مادرم آن‌ها را می‌شناسد و می‌داند که آن‌ها اسطوره‌های بزرگ رم بودند. میرکو ووچینیچ را هم خیلی دوست داشتم.

او مهاجمی مشابه شما بود؛ سریع و ماهر

 او بهتر بود. توجه من همیشه به مهاجمان جلب می‌شود، زیرا در آنجا بازی می‌کنم. ژکو و باتیستوتا، اگرچه مشخصا در دوره‌های مختلف، دو بازیکنی بودند که من به شدت آن‌ها را تحسین می‌کردم.

 سرمربیگری دروسی، یکی دیگر از اسطوره‌های رم چگونه است؟

چیزی که من را بیشتر در مورد دروسی شگفت زده می‌کند این است که وقتی از بیرون به او نگاه می‌کنید، به عنوان یک بازیکن، مبارزی را می‌بینید، مبارزی که در زمین خون می‌ریزد.

وقتی او را به صورت روزانه می‌بینید، مهربان، مودب، خوش اخلاق است. دیدن و حتی بهتر از این است که چنین فردی را به عنوان مربی داشته باشیم. او انتخاب درستی بود. من همچنین احساس عمومی را که در اینجا ایجاد شده است، دوست دارم.

منظورت چیه؟

 حس اتحاد، مالکان و مدیریت همیشه به تیم بسیار نزدیک هستند. این کمک زیادی می‌کند و دستیابی به نتایجی را که اکنون به دست می‌آوریم برای ما آسان‌تر می‌کند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار