پاسداشت مجاهدت های شهیدان با شرکت در انتخابات

امام جمعه آبادان با بیان اینکه فرصت رای دادن نتیجه خون شهداست از مردم خواست با هدف پاسداشت مجاهدت آنان در انتخابات شرکت کنند.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت : فرصت شرکت در انتخابات و رای دادن حاصل خون شهدا است و با توجه به تلاش شبانه روزی شبکه های بیگانه برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی باید به شکرانه این نعمت و حفاظت از استقلال کشورمان در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

او با تجلیل از مدیران مدارس، رسانه ملی و عوامل اجرایی انتخابات گفت: در انتخابات بازنده نداریم و همه‌ی افراد و کاندیدا‌هایی که رای نیاوردند باید به نمایندگان انتخاب شده مردم کمک کنند.

او با اشاره به دهه نکوداشت مقام مسجد نیز از متولیان، خیران و مردم خواست مساجد را برای ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان آماده کنند.

امام جمعه آبادان همچنین با در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری و قرار گرفتن در آستانه عید نوروز گفت: خیران می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و برای کمک رسانی به کم برخورداران گام بردارند.

حجت الاسلام غبیشاوی همچنین درمورد هفته درخت کاری و سفارشات دینی و فرهنگی به این موضوع یادآور شد: لازم است مردم و مسئولان بیش از پیش به این کار اهمیت دهند و از کاشت درختان مضر برای سلامتی افراد بپرهیزند البته مردم نیز مراقب درختان در طبیعت و پارک‌ها باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.