فرماندار ویژه لارستان:

حضور در انتخابات، رای به امنیت و آسایش است/اختصاص ۲ شعبه ویژه رای اولی‌ها

فرماندار ویژه لارستان گفت: حضور در انتخابات، رای به امنیت، اقتدار، آسایش و رفاه همه مردم و کشور است.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان امروز جمعه ۱۱ اسفند ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، اظهار کرد: این کار، رای به امنیت، اقتدار، آسایش و رفاه همه مردم و کشور خواهد بود.

او افزود: در شهر لار ۲ شعبه ویژه رای اولی‌ها در نظر گرفتیم که علاوه بر افراد عادی، افراد رای اولی هم برای شرکت در انتخابات و شروعی برای تاثیرگذاری در تصمیم‌های سیاسی نظام جمهوری اسلامی به آن مراجعه می‌کنند و تقاضا دارم سریع‌تر این کار را انجام دهند.

دهقان با بیان اینکه در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، اوز، گراش و جویم از راس ساعت ۸ صبح، همه شعب اخذ رای کار خود را شروع کردند، از مردم درخواست کرد: در همین ساعات اولیه آراء خود را به صندوق‌ها بیندازند.

فرماندار ویژه لارستان، به همراه همسر خود در شعبه ویژه رای اولی‌ها حاضر شد و تعرفه رای خود را در صندوق انداخت.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر نمازی رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان لارستان نیز در این شعبه حاضر شد و ضمن دعوت از مردم برای حضور در انتخابات، بیان کرد: کسانی که هنوز وقت نکرده اند رای دهند، در اسرع وقت پای صندوق‌ها حاضر شوند و آن‌هایی که تصمیم شان بر رای ندادن است ممکن است تحت تأثیر جو رسانه‌ای قرار گرفته باشند و امیدوارم تا لحظات آخر نظرشان برگردد.

او ادامه داد: ۳۶۵ نیرو از طرف شورای نگهبان در صندوق‌های این حوزه انتخابیه حاضر هستند و با آموزش کامل امور نظارتی را انجام می‌دهند. نیرو‌های اجرایی نیز از نیرو‌های متخصص و متعهد به انقلاب هستند.

حجت الاسلام و المسلمین نمازی با اشاره به سلامت انتخابات، تصریح کرد: این موضوع به آموزشی که نیرو‌های نظارتی و اجرایی بر می‌گردد و در این دوره اهتمام کامل روی آن انجام شد و با احاطه هرچه بیشتر به قانون، سلامت انتخابات را بالاتر بردیم.

انتخابات در ۳ هزار و ۵۱۴ شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی در استان فارس برگزار می‌شود و ۵۸۱ نامزد در استان برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جهت تصاحب ۱۸ کرسی در ۱۵ حوزه انتخابیه و ۶ نامزد برای تصاحب ۵ کرسی مجلس خبرگان رهبری با یکدیگر رقابت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار