امام جمعه ایلام:

چشم دوستان و دشمنان نظام به انتخابات امروز دوخته شده است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: همه دلدادگان به نظام و شهدا در اقصی نقاط جهان نسبت به ایران و سرنوشت انقلاب تعصب و غیرت دارند و همه جهانیان اعم از دوستان و دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در حاشیه انداختن آرای خود به صندوق اخذ رای اظهار کرد: انتخابات امروز از اهمیت بسیار زیادی برخودار است و چشم امید دوستان ایران اسلامی در جبهه مقاومت و همه دوستداران انقلاب اسلامی در مناطق مختلف دنیا به حضور حداکثری و آگاهانه مردم ایران دوخته شده است.

وی تاکید کرد: انتخابات یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار کشور است و همه دلداگان به نظام و شهدا نسبت به اعتلا و اقتدار روزافزون ایران اسلامی تعصب می‌ورزند.

وی افزود: مردم ولایی ایلام همیشه پایبندی خود به خون پاک شهیدان و وفاداری به انقلاب و ولایت فقیه را اثبات و حساسیت‌های دنیای امروز نسبت به ایران اسلامی را درک کرده‌اند.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی و استان شهیدپرور ایلام برای دفاع از جمهوری اسلامی، رفع یا کاهش مشکلات و حفظ و تقویت امنیت کشور به صحنه می‌آیند تا یک مجلس قوی، کارآمد و متعهد را تشکیل دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: حضور پررنگ رای اولی‌ها در همان لحظات ابتدایی شروع انتخابات یکی از مصادیق بارز بلوغ سیاسی این نوجوانان است تا اولین نقش مهم و تاثیرگذار سیاسی خود در سرنوشت کشور را ایفا کنند.

وی اضافه کرد: مردم به وظایف سیاسی خود در قبال سرنوشت نظام آگاه هستند و همواره با حضور تاثیرگذار و به موقع خود پای آرمان‌های انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.