توزیع علوفه و دان برای حمایت از حیات وحش خوسف

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف گفت: با توجه به بارش برف، توزیع علوفه و دان برای حیات وحش این شهرستان انجام شد.

دادی رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف از افزایش گشت‌های نظارت و پایش و توزیع حدود یک تن علوفه و دان برای حیات وحش و پرندگان در شرایط برف و سرما و یخبندان به همت محیط‌بانان خبر داد و گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا در بیشتر مناطق شهرستان و کاهش دمای هوا به خصوص در مناطق کوهستانی، وحوش و پرندگان با محدودیت منابع غذایی مواجه شده اند که برای دسترسی به غذا و فرار از سرما به حاشیه روستا‌ها و شهر‌ها پناه می‌آورند.

او افزود: در این خصوص، با افزایش گشت و پایش نظارتی برای تغذیه وحوش و پرندگان در مناطق تحت حفاظت با ریختن علوفه و دان از این گونه‌های ارزشمند الهی حفاظت و حمایت می‌شود.

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان خوسف اظهار کرد: در یک هفته اخیر شاهد نزول برکات الهی همراه با بارش برف، یخبندان و برودت هوا هستیم و این اداره با افزایش گشت و پایش مناطق، با تمام توان و بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها از سوی یگان حفاظت محیط زیست، نسبت به حفاظت و مراقبت ویژه از حیات وحش در این شرایط برنامه ریزی کرده است.

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.