خدمات رسانی شبانه روزی شهرداری یزد در بارندگی اخیر

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بیش از ۳۰۰ نیرو از عوامل واحد‌های مختلف شهرداری یزد در نقاط مختلف شهر در بارندگی اخیر به مردم خدمت رسانی کردند.

حیدری سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت:  میزان بارندگی طی سه روز گذشته ۲۲ میلی متر اعلام شد، اما کل بارندگی در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ میلی متر بوده یعنی فقط در ۲ روز گذشته ۸ میلی متر کمتر از ماه قبل است و در سال گذشته بنا به اعلام آتش نشانی ۳۱۲ مورد آبکشی صورت گرفت، اما در سال‌جاری فقط ۱۱ مورد آبکشی بوده است.

او ادامه داد: در بارندگی اخیر ۹ تانکر در سطح شهر و در زمان‌های کوتاه برای آبکشی حضور داشت و خوشبختانه در بیشتر نقاط شهر ترافیک روان و کمترین آبگرفتگی را شاهد بودیم.

به گفته حیدری: البته در ۲ نقطه شهر با مشکل مواجه هستیم که به دلیل عدم تکمیل طرح و ادامه مسیر است که در آینده نزدیک با تکمیل شدن این اقدامات شاهد رفع همین نواقص اندک نیز خواهیم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: اعتبار بسیاری خوبی برای ساماندهی آب‌های سطحی در این شورا مصوب شد و احداث کانال، حفر بیش از ۸۰۰ چاه جزبی تنها بخشی از این اقدامات است و بارندگی ۲ روز گذشته و مدیریتی که صورت گرفت نشان داد که اقدامات دو ساله شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد بی اثر نبوده است.

حیدری اظهار داشت: همچنین در مورد سیل بند‌ها نیز اقدامات زیادی صورت گرفت و شهر یزد برای مخاطراتی مثل سیل آمادگی بیشتری نسبت به قبل را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.