تکمیل لایه نهایی روکش آسفالت باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از تکمیل لایه نهایی روکش آسفالت باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق قلا خبر داد.

مهدی ملک گفت: این اداره کل  موظف به بهسازی و تعریض ۱۷ کیلومتر از این محور بوده که تا کنون ۱۲ کیلومتر از آن همزمان با سفر رئیس جمهور به استان به بهره برداری رسید و هم اکنون لایه نهایی روکش آسفالت پنج کیلومتر باقیمانده نیز تکمیل شده است.

او ادامه داد:محور بندر ترکمن به آق‌قلا یکی از مهمترین محور‌های مواصلاتی استان است که تاکنون عملیات تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور انجام شد.

او افزود: با توجه به میزان ترافیک بالا و عرض کم محور بندر ترکمن به آق‌قلا، اداره کل راه و شهرسازی با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان نسبت به تعریض و بهسازی باند جنوبی این محور اقدام کرده است.

ملک ادامه‌داد: این محور مجموعاً ۳۴ کیلومتر طول دارد و هم زمان با سفر رئیس‌جمهور به گلستان تعریض، بهسازی و آسفالت ۱۲ کیلومتر از باند جنوبی آن از مبدأ بندر ترکمن به‌سمت آق‌قلا توسط اداره کل راه و شهرسازی گلستان به اتمام رسید.

رئیس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی گلستان گفت: در حال حاضر نیز لایه نهایی روکش آسفالت باقیمانده باند جنوبی محور بندر ترکمن به آق‌قلا با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در حال تکمیل است.

او افزود: توسعه، تعریض و بهسازی باند شمالی این محور را جزو مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به گلستان عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی بهسازی باند شمالی محور بندر ترکمن به آق‌قلا آغاز شده و هم اکنون در مرحله تعریض ابنیه فنی و و آغاز عملیات زیرسازی پروژه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.