مدیرکل راهداری لرستان:

از تردد در جاده‌های کوهستانی استان پرهیز شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی و برف گیر بودن محور‌های کوهستانی استان هم استانی‌های گرامی از تردد در جاده‌های کوهستانی پرهیز نمایند.

مرتضی شیروانی  در حاشیه بازدید از محور‌های این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با ورودسامانه بارشی به استان از بعدازظهر امروز در شهرستان‌های دلفان، سلسله، بروجرد، دورود، ازنا و الیگودرز شاهد بارش پراکنده برف هستیم.
وی بابیان اینکه محور‌های مواصلاتی استان باز می‌باشد افزود: ۴۰۰ راهدار با استفاده از ۲۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان مستقر و به حالت آماده باش هستند.
 
شیروانی بیان کرد: با وجود اینکه راه‌های اصلی و شریانی توسط راهداران پرتلاش به طور مدام برفروبی و نمک پاشی می‌شود، ولی با توجه به اینکه دمای هوا ۷ درجه زیر صفر می‌باشد باعث یخ زدگی و لغزندگی سطح محور‌های مواصلاتی شده است.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان تصریح کرد: از هم استانی گرامی در خواست می‌شود از سفر‌های غیرضروری بخصوص در محور‌های کوهستانی پرهیز نمایند، درصورت سفر حتما در تماس با ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و سرعت مطمئنه و نکات ایمنی را رعایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.