دماوند در راس رفع تصرف اراضی قرار گرفت

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۸۵ مورد رفع تصرف اراضی در استان تهران که بیشترین آن در شهرستان دماوند بود، انجام شده است.

حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر از ابتدای سال ۴۸۵ مورد رفع تعرض فوری و اجرای حکم و دستور قضایی به مساحت ۹۶۵ هزار و ۸۴۷ مترمربع صورت گرفته که ارزش ریالی آن ۱۰۷.۵۱۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ بوده است.

به گفته وی ۱۶۴ مورد رفع تصرف فوری اراضی و ۳۲۱ مورد اجرای حکم و دستورات قضایی از ابتدای امسال داشته ایم که ۵۳۱ هزار و ۱۹۷ مترمربع آن در حوزه اجرای حکم و دستور قضایی بوده که بیشترین مورد هم مربوط به شهرستان دماوند به تعداد ۲۵۱ مورد بوده و شهر پردیس با ۵۷ مورد در رتبه بعدی قرار دارد.

جنتی افزود:‌در استان تهران ۹ مورد رفع تعرض فوری به مساحت ۱۸۶۰ مترمربع و در شهرستان دماوند هم ۱۱۴ مورد به مساحت ۲۳۵ هزار و ۶۷۰ مترمربع انجام شده است.

وی با بیان اینکه در تهران، ری، شمیرانات، دماوند، پردیس، رباط کریم و سایر شهرهای استان با تلاش همکارانم در شهرستان‌ها، یگان حفاظت اراضی و وکلای حقوقی اداره کل موفق به ۹۷ هکتار رفع تصرف شده ایم که ارزش ریالی آن بالغ بر ۱۰ همت استُ گفت: این رفع تصرفات به تعداد ۴۸۵ مورد یا با حکم قضایی و یا به صورت رفع تصرف فوری در تعامل با دادستانی شهرستانها، شهرداریها، یگان حفاظت منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و کلانتری‌ها انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار