کمترین مشکل در بارندگی اخیر با تمهیدات شورای ششم و شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: بارندگی زیاد در روزهای گذشته با توجهبه اصلاح کامل تعداد زیادی از میادین و نقاط مختلف شهر و برنامه ریزی شورای ششم در ماه‌های گذشته شاهد آبگرفتگی کمتری در معابر شهری بودیم.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در بارندگی‌های اخیر که طبق گزارش هواشناسی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، با توجه به برنامه ریزی و هزینه زیادی که توسط شورای اسلامی شهر یزد شد، امسال کمترین مشکل آبگرفتگی را در معابر شهری داشتیم.

او ادامه داد: منکر مشکلات احتمالی نیستیم و هنوز در نقاط معدودی در شهر باید اصلاح کانال‌ها صورت گیرد، اما هر انسان منصفی تایید می‌کند که آبگرفتگی امسال نسبت به سال‌های قبل بسیار انگشت شمار و ناچیز بود و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی در جای جای شهر حفر شد و روان آب به این چاه‌ها هدایت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد اظهار داشت: با توجه به اینکه در بسیاری از نقاط شهر یزد و در دوره‌های گذشته کانال و جوی‌های آب حذف شده بود لذا در برخی از مناطق مثل بلوار امیرکبیر، احیا و کانال کشی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اینکه همه این اقدامات در زیر زمین انجام می‌شود لذا میلیارد‌ها تومانی که توسط شورا مصوب شد و شهرداری یزد هزینه کرد، دیده نمی‌شود و پیدا نیست، اما در بسیاری از نقاط شهر مشکل آبگرفتگی را حل کرد.

سیفی افزود: به دلیل نبودن شیب مناسب در خیابان‌های شهر یزد، حذف کامل آبگرفتگی تقریبا نا ممکن است، اما به مرور و با تکمیل اقدامات انجام شده قطعا شاهد اصلاح بسیاری از نقاط خواهیم بود و انشالله روزی برسد که در معابر شهر یزد آبگرفتگی نداشته باشیم.

او بیان کرد: از همه عوامل شهرداری که نهایت تلاش خود را دارند تا مردم مشکل کمتری داشته باشند تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم خدمت رسانی در شهر میراث جهانی یزد آنگونه که شایسته مردم است صورت گیرد و شاهد اقدامات بیشتری برای آسایش و راحتی مردم در محلات مختلف باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۲
شما جناب آقای سیفی آن غریبه های غیربومی خاله زنک که در شورای شهر راه دادید اول بیرون نمایید که حق مردم استان یزد ضایع نشود اگر خیلی خدمتگزار مردم یزد هستید
آخرین اخبار