پیروزی بایدن در انتخابات مقدماتی میشیگان در سایه افزایش نارضایتی‌ها از او

با وجود پیروزی بایدن در انتخابات مقدماتی اخیر، نارضایتی از سیاست او در قبال غزه در حال افزایش است.

دونالد ترامپ و جو بایدن به طور همزمان در انتخابات مقدماتی احزاب خود در میشیگان پیروز شدند. اما در همان زمان، رای اعتراضی دموکرات‌هایی که از سیاست بایدن در قبال غزه «خشمگین» شده‌اند، پیروزی او را هدف قرار داده است.

به گزارش رویترز، تعداد زیادی از «عرب‌های آمریکایی» در میشیگان زندگی می‌کنند و به طور فزاینده‌ای از آن‌ها خواسته می‌شود که ستون «شرکت نکن» را در برگه‌های رای انتخاب کنند تا نارضایتی و مخالفت خود را با سیاست‌های رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در قبال خاورمیانه ابراز کنند. پس از شمارش ۱۶ درصد آرای دموکرات ها، مشخص شد که ۲۴ هزار رأی دهنده قبلاً این ستون را انتخاب کرده اند. 

میشیگان به طور معمول یک گزینه «شرکت نکن» را به عنوان راهی برای این سوال ارائه می‌دهد که آیا نامزد نامگذاری شده از حمایت پایگاه حزب برخوردار است یا خیر.

ترامپ همچنین در انتخابات مقدماتی پیروز شد، او ۶۴ درصد از حمایت جمهوری خواهان را به دست آورد این در حالی بود که نیکی هیلی ۳۲ درصد حمایت دریافت کرد. به طور کلی، میشیگان ممکن است در انتخابات بعدی به یک ایالت کلیدی تبدیل شود. در سال ۲۰۲۰، بایدن ترامپ را در میشیگان تنها با ۲.۸ درصد شکست داد.

با این حال، به نظر می‌رسد سیاست‌های بایدن در قبال غزه پیروزی او در انتخابات را تا حدودی با مشکل مواجه سازد. شاید برخی اقدامات او در عرصه انرژی او را از شکست در انتخابات ۲۰۲۴ نجات دهد، اما او رقابت سختی را در برابر رقیب پیشین خود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار