رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر:

شمار نامزد‌های انتخابات مجلس در استان بوشهر به ۱۱۸ نفر رسید

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: ۴۵ داوطلب انتخابات مجلس از این استان انصراف خود را اعلام کردند و اکنون شمار نامزد‌ها به ۱۱۸ نفر رسیده است.

اکبر پورات روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیروز سه شنبه آخرین مهلت انصراف داوطلبین دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که بر اساس آمار آگهی شده تاکنون ۱۵۸ نامزد به تفکیک بوشهر، گناوه و دیلم ۴۹ نفر، دشتستان ۲۸ نفر، دشتی و تنگستان ۳۵ نفر و دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴۶ نفر در چهار حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد که از این آمار تعداد ۴۵ داوطلب انصراف خود را اعلام کردند و اکنون شمار نامزد‌ها به ۱۱۸ نفر رسیده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تصریح کرد: در جهت پیشگیری از تخلفات انتخاباتی به صورت مستمر جلسات در سطح استان و هم حوزه‌های انتخابیه پیش‌بینی و برگزار شده و هدف ما در انتخابات ۱۱ اسفند ماه اجرای مر قانون و رعایت بی‌طرفی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: در حوزه اجرایی انتخابات اقدامات خوبی در استان بوشهر صورت گرفته و در این راستا همایش‌های مختلف انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر برگزار و جلسات با حلقه‌های میانی و اقشار مختلف مردم جهت مشارکت حداکثری برگزار شده است.

پورات با اشاره به اینکه در حال حاضر در مرحله تبلیغات کاندیدا‌های انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، گفت: پایان مهلت تبلیغات کاندیدا‌ها تا ساعت ۸ صبح ۱۰ اسفندماه خواهد بود.
وی افزود: در استان بوشهر تعداد ۷۸۳ شعبه اخذ رای خواهیم داشت که ۵۶۰ شعبه ثابت و ۲۲۳ شعبه سیار در ۱۱ اسفند برای جمع‌آوری آرا مردم فعال خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.