لزوم راه اندازی یک طرح پایلوت جهت اجرای خدمات ادغام یافته سلامت

جهت اجرای خدمات ادغام یافته سلامت در مراکز درمانی زاهدان نیاز به برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی یک طرح پایلوت هستیم

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بازدید از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان گفت: خدمات ادغام یافته سلامت در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان اجرا می شود و طبق بررسی ها نتایج خوبی را داشته است، لازم است در زاهدان نیز گام‌هایی در جهت ارائه خدمات ادغام یافته سلامت برداشته شود.

وی ادامه داد: خدمات ادغام یافته سلامت شامل ارائه تمام خدمات بهداشتی و درمانی در سطوح یک، دو و سه که در برگیرنده طیف وسیعی از خدمات پیشگیرانه، تشخیصی، درمانی، توانبخشی و مراقبتی است محسوب می شود است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: خدمات ادغام یافته سلامت منجر به ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین، افزایش کارایی، کاهش هزینه‌های ارائه خدمات، افزایش رضایت مراجعین و بهبود دسترسی مردم به خدمات می شود

وی ادامه داد: ایجاد هماهنگی و همکاری بین بخش های مختلف نظام سلامت از جمله توسعه همکاری های بخش بهداشت با بخش درمان بسیار مهم و ضروری است.

غزنوی عنوان کرد: یکی از ضروریات حال حاضر، ادغام نظام آموزش بهداشت در درمان است.

وی افزود: خدمات ادغام یافته سلامت منجر به ارتقا سطح سلامت می شود و لازم است در این حوزه سیاست گذاری کنیم و را و روش و شیوه بومی را برای خودمان داشته باشیم.

محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: گروه طب اورژانس یکی از فعال ترین و پویاترین گروه ها است و بالاترین میزان رضایت مندی را در بخش های اورژانس بیمارستان ها شاهد هستیم.

برچسب ها: علوم پزشکی ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار