استاندار اردبیل:

تعامل مجریان انتخابات با دستگاه قضایی ضرورت انتخابات باشکوه است

استاندار اردبیل گفت: تعامل مجریان انتخابات و دستگاه قضایی برای برگزاری باشکوه و قانونمند انتخابات ضروری است.

سید حامد عاملی در نشست فصلی مدیران قضایی استان که با حضور رییس کل دادگستری استان اردبیل برگزار شد، وجود تعامل در بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی را موجب فراهم شدن تمام امکانات در راستای خدمت‌گزاری بهتر به مردم و برگزاری باشکوه و قانونمند رویداد‌های مهم از جمله انتخابات را ضروری عنوان کرد.

او تصریح کرد: وجود تعامل در بین مجموعه‌های اجرایی و قضایی موجب فراهم شدن تمام امکانات در راستای خدمت‌گزاری بهتر به مردم و برگزاری باشکوه و قانونمند رویداد‌های مهم از جمله انتخابات می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: اقدامات دادگستری استان اردبیل در زمینه حمایت قضایی از تولید، اشتغال و نیز عملکرد‌های قانونی دستگاه‌های اجرایی در خدمت‌رسانی به مردم جای قدردانی دارد.

رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز با اشاره به همدلی و تعامل موجود در بین دستگاه‌های قضایی و اجرایی استان افزود: رمز موفقیت استان اردبیل در پیشبرد امور، وجود این همکاری و هماهنگی بوده و استمرار آن با انجام وظایف قانونی و ذاتی دستگاه‌ها ضروری است.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به دستورالعمل ابلاغی جدید مبنی بر عضو شدن رؤسا و دادستان‌های حوزه قضایی در هیأت‌های نظارت بر انتخابات، این مسئولان قضایی باید با دقت و حساسیت بیشتر بر تمامی مراحل انتخابات نظارت داشته باشند و با هرگونه تخلف بدون در نظر گرفتن جناح‌بندی‌های سیاسی، برخورد قانونی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.