کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در سیستان و بلوچستان اجرا شد

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان از اجرای طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با شعار آیا می‌دانی الان فرزندت کجاست؟ با هدف آگاه‌سازی و پیشگیری از اعتیاد در این استان خبر داد.


عباسعلی اویسی روز سه‌شنبه در حاشیه برگزاری کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با عنوان "آیا می‌دانی الان فرزندت کجاست؟" اظهار کرد: سازمان بهزیستی به عنوان متولی خدمات اجتماعی در بدنه دولت است و تمرکز خاص و ویژه‌ای در حوزه مدیریت و کاهش رفتارهای پرخطر بویژه اعتیاد دارد.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ مرکز خدمت‌رسان برای موضوعات و برنامه‌های مدیریت و کنترل آسیب اعتیاد را در سراسر سیستان و بلوچستان ایجاد کرده‌ایم.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: خدمات پیشگیری از اعتیاد در قالب طرح‌های متعددی در سراسر استان اجرا می‌شود و امروز هم طرح کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد با ماهیت آگاه‌سازی جامعه و خانواده و با هدف فرزند پروری ایمن را اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به برگزاری و اجرای این طرح در پارک‌ها و مراکز تجمعی جمعیت ادامه داد: هدف از اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد این هست که در قالب آن ارتقا سطح آگاهی والدین در خصوص مسائل فرزندپروری و آسیب‌های متعدد اجتماعی و همچنین مسائلی که ممکن است در حوزه اعتیاد به عنوان یک عامل خطر فرزندان را تهدید می‌کند را به خانواده‌ها گوشزد و مفاهیم آن را منتقل کنیم.

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار