۶ هزار و ۶۱۰ زنجانی ودیعه مسکن دریافت کردند

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: بیش از ۲۲ هزار نفر از سال گذشته تاکنون برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان ثبت نام کردند که به ۶ هزار و ۶۱۰ نفر از آنها سه هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شد.

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از سال ۹۹ روند ثبت نام در تسهیلات ودیعه مسکن آغاز شد، گفت: طی سال ۹۹ بیش از ۱۳ هزار و ۹۱۶ نفر ثبت نام و چهار هزار و ۸۸ نفر وام ودیعه مسکن را دریافت کردند که مبلغ پرداختی بیش از ۶۱۱ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ هم ۲۲ هزار و ۷۰۹ نفر ثبت نام کردند، اضافه کرد: در این میان سه هزار و ۴۱۷ نفر موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شدند که مبلغ پرداختی بیش از ۸۵۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بوده است.

کردلو تاکید کرد: پرداخت وام ودیعه مسکن منوط به دارا بودن سه شرط است و متقاضیان دریافت این تسهیلات باید متأهل یا سرپرست خانوار و در حال حاضر فاقد مالکیت و دارای اجاره‌نامه رسمی و ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات باشند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان به تداوم ثبت نام تسهیلات ودیعه مسکن در استان اشاره کرد و گفت: هم استانی ها می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

کردلو خاطر نشان کرد : میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافته است و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور در اولویت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.