دستگیری سارقان خودرو در همدان

اسدبگی گفت: سه سارق پلاک وسیله نقلیه و چهار دستگاه خودرو پس از تعقیب و گریزی کوتاه در یکی از خیابان‌های شهر همدان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: سارقان حرفه‌ای اقدام به سرقت خودرو‌های مدل بالا و پژوپارس و پژو ۴۰۵ در شهر‌های همدان و تهران کرده بودند.

سرهنگ علی اسدبگی گفت: سارقان ۲ پلاک را به سرقت برده و با نصب این پلاک‌ها بر روی خودرو، اقدام به سرقت دیگر وسایل نقلیه پارک شده در سطح شهر می‌کردند.

او گفت: در آخرین عملیات ابتدا متهمان یک خودرو را سرقت و در میدان مریانج پارک کرده و برای سرقت خودروی دوم دوباره وارد شهر همدان می‌شوند که در تور پلیس افتاده و دستگیر می‌شوند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان  گفت:سارقان برای اینکه مطمئن شوند بر روی خودرو «جی. پی. اس» نصب نشده، پس از سرقت خودرو، وسیله نقلیه را ۲ تا سه ساعت در یک مکان رها کرده و در صورت مراجعه نکردن مالک وسیله نقلیه به محل پارک خودرو، نسبت به انتقال به یکی از استان‌ها غرب و فروش قطعات و اوراق آن اقدام می‌کردند.

سرهنگ اسدبگی گفت: تاکنون سارقان به سرقت چهار دستگاه وسیله نقلیه و ۲ پلاک خودرو اعتراف کردند و همچنان تحقیقات عوامل دایره مبارزه با سرقت از متهمان ادامه دارد.

او درباره مالخر نیز گفت:عوامل انتظامی تهران بزرگ نسبت به دستگیری مالخر اقدام کردند چرا که سارقان چندین دستگاه خودرو هم از پایتخت به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان به مالکان خودرو توصیه کرد: خودرو را به تجهیزات ضد سرقت از جمله قفل پدال، دزدگیر و جی پی اس مجهز و از پارک وسیله نقلیه در مکان‌های خلوت و تاریک پرهیز کنند.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.