وکیل باشگاه پرسپولیس:

اقدامات حقوقی درباره شهاب زاهدی صورت می‌گیرد

وکیل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که اقدامات حقوقی ویژه‌ای از سوی معاونت حقوقی در مورد شهاب زاهدی صورت می‌گیرد.

هدایتی وکیل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه احتمال دارد سرخپوشان  از شهاب زاهدی به خاطر حضور نیافتن در تمرینات تیم شکایت کنند، اظهار کرد: در قرارداد تمام بازیکنان حرفه‌ای در سراسر کشور مراتبی دیده شده برای عدم حضور  یا حضور بازیکنان در تمرینات و تعهداتی که نسبت به قرارداد خود با باشگاه پذیرفتند و همه بازیکنان حرفه‌ای شامل این قضیه هستند و  قطعا شهاب زاهدی هم تا زمانی که قراردادش معتبر است وظیفه و مسئولیت را در قبال قرارداد خود دارد. همانطور که که در پرونده  قبلی هم باشگاه  پرسپولیس جوابیه‌ای به کمیته انضباطی داد و نسبت به جریمه یکی از بازیکنان اقدام کرده بود حتما اقدامات حقوقی از سوی معاونت حقوقی و مدیریت باشگاه انجام می‌شود.  

وکیل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود بند فسخ در قراردادش وجود ندارد، گفت: من یادم نیست که در هیچ کدام از قرارداد‌های  بازیکنان بند فسخ وجود داشته باشد و اساسا حق فسخ قرارداد یک طرفه در قراردادبازیکنان حرفه‌ای بدون در نظر گرفتن شرایط قراردادی ممکن نیست. مدیران باشگاه و کسانی که در انعقاد قرارداد‌ها نقش دارند از معاونت حقوقی تا سایر دست اندرکاران مسئول این بخش چنین پیش بینی نخواهند کرد و در مورد شهاب زاهدی هم به این صورت است.  

هدایتی درباره اینکه گفته می‌شود در رای کمیته انضباطی بابت درگیری کنعانی زادگان با هواداران آلومینیوم ملاحظاتی در نظر گرفته شده است، گفت: من مراعاتی در مورد رای کمیته انضباطی ندیدم و مبلغ جریمه، رقم قابل توجهی است، اما همیشه در مسئولیت‌های خود باید در نظر بگیریم که چنین اتفاقاتی براساس چه تحریکی صورت گرفته است. نه در حقوق داخلی بلکه در حقوق بین المللی فیفا هم توجه می‌کند که بازیکن در چه سطحی مورد تحریک قرار می‌گیرد و انگیزه‌های شرافتمندانه و آسیبی از لحاظ روحی و معنوی به خودش و خانواده اش صورت گرفته است و یک تحریک موثر باشد در عکس العملی که بازیکن داشته است. ان شا الله باشگاه تجدیدنظر خواهی می‌کند و موضوع را پیگیری می‌کند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجی
۲۱:۰۶ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
عشق ژاپن زده به سرش بزارید بره
آخرین اخبار