استفاده ۴۰۰ تن ماسه نمک در محور‌های برفی بروجن

تاکنون ۴۰۰ تن عملیات شن و نمک پاشی به منظور برف‌روبی در محور‌های مواصلاتی شهرستان بروجن مصرف و استفاده شد.

عادل تقی زاده رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بروجن گفت: از زمان آغاز بارش تاکنون بیش از ۴۰۰ تن ماسه نمک جهت بازگشایی محور‌های بروجن لردگان به بروجن، مبارکه به بروجن سفیددشت و سایر محور‌های روستایی استفاده شده است.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی راهداری در سراسر شهرستان جهت برقراری ترافیک روان و ایمن، در حال فعالیت هستند.


بیشتر بخوانید


تقی زاده از برقراری تردد و باز بودن تمامی محور‌های شریانی و روستایی در شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از دقایق اولیه بارش، تیم‌های عملیاتی راهداری آغاز به کار کرده و اقداماتی همچون برف‌روبی، نمک‌پاشی و ایمن‌سازی راه‌ها را در دستور کار خود قرار داده و خوشبختانه تا به این لحظه در تمامی محور‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی شهرستان تردد برقرار بوده و هیچ‌یک از راه‌ها مسدود نیست.

وی ادامه داد: شب گذشته تعدادی از خودرو‌ها که تجهیزات ایمنی نیز به همراه نداشتند در بروجن لردگان گرفتار شده بودند که با حضور به موقع تیم‌های عملیاتی راهداری از گرفتاری نجات یافته و به مسیر‌های خود ادامه دادند.

تقی زاده با بیان اینکه در حال حاضر تمامی مسیر‌ها و محور‌ها با تلاش و فعالیت راهداران قابل تردد است، اضافه کرد: از همشهری‌های عزیز تقاضا می‌شود از سفر‌های غیرضروری خودداری نمایند؛ چراکه علاوه بر وجود خطرات احتمالی، در محور‌ها موجب کُند شدن عملیات راهداری می‌شود.

وی گفت: توصیه مجموعه راهداری به مردم استان این است که قبل از آغاز سفر‌های ضروری، با استفاده از سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها مطلع شده و الزاماً با تجهیزات ایمنی به‌ویژه زنجیر چرخ، مواد غذایی کافی و لباس گرم، اقدام به سفر نمایند.

برچسب ها: شن و نمک ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار