مدارس کدام استان‌ها دوشنبه ۷ اسفند تعطیل یا غیر حضوری شدند؟

بارش برف و برودت هوا مدارس برخی از استان‌های کشور در نوبت صبح و بعدازظهر دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ را تعطیل و یا غیر حضوری کرد.

با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور در نوبت صبح و بعد از ظهر دوشنبه ۷ اسفند ماه ۱۴۰۲  تعطیل و یا غیر حضوری شده است.

تعطیلی و غیر حضوری شدن مدارس ابتدایی استان یزد

مدارس ابتدایی استان به جز شهرستان‌های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست، امروز  تعطیل و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

برخی مدارس و دانشگاه‌های گیلان امروز غیرحضوری شد/ آغاز به کار ادارت با یک ساعت تأخیر

با توجه به بارش برف و لغزندگی معابر و طبق دستور استاندار گیلان آموزش در کلیه مدارس و دانشگاه‌های شهرستان‌های رشت، سیاهکل، لاهیجان و آستانه اشرفیه امروز (دوشنبه ۷ اسفند ماه) غیر حضوری شده است.

تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی ۸ شهرستان چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛ تمامی مقاطع تحصیلی در ۸ شهرستان استان را تعطیل کرد.

فردا دوشنبه ۷ اسفند مدارس ابتدایی استان البرز غیر حضوری شد

افضلی معاون عمرانی استاندار البرز از غیر حضوری شدن مدارس مقاطع ابتدایی در استان البرز خبر داد.

افضلی گفت: به دلیل برودت هوا تمام مدارس ابتدایی در استان البرز فردا دوشنبه ۷ اسفند غیر حضوری فعالیت می کنند.

وی گفت: پیش دبستان و مهدکودک ها نیز فردا تعطیل است.

بارش برف و باران آموزش حضوری برخی مدارس کرمان را تعطیل کرد

در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستا‌های خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در روز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش از طریق مجازی پیگیری می‌شود.

با توجه به بارش برف و باران، یخبندان و لغزندگی معابر، مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و مدارس روستا‌های خورند، ریحان و بغیجان از توابع شهرستان راور فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه در تمامی دوره‌های تحصیلی تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی دنبال خواهد شد.

اطلاعیه وضعیت فعالیت آموزشی مدارس و ادارات شهرستان کوهرنگ

اکبری فرماندار شهرستان کوهرنگ  گفت: با توجه به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ فردا به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس استان قم / آموزش غیر حضوری شد

اداره کل مدیریت بحران استان قم در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان، مدارس همه مقاطع تحصیلی استان فردا دوشنبه هفتم اسفندماه بصورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

بعضی از مدارس استان گلستان فردا غیرحضوری شد

در پی برودت و سرمای هوا، فعالیت آموزشی بعضی از مدارس و مراکز آموزشی شهرستان‌های استان در روز دوشنبه ۷ اسفند غیرحضوری و در بسترشاد برگزار می شود.

مدارس آوج غیرحضوری شد

بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس، به علت بارش برف و برودت هوا، فقط تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، متوسطه و مدارس استثنایی شهرستان آوج، طی روز دوشنبه هفتم اسفند ماه در نوبت صبح غیر حضوری می‌باشد و کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

برخی مدارس استان سمنان غیر حضوری شد

روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان اعلام کرد: در پی بارش برف، لغزندگی سطح معابر عمومی و برودت هوا، کودکستان‌ها و مدارس روستا‌های چاشم و فولادمحله از توابع شهرستان مهدیشهر در تمامی مقاطع تحصیلی، فردا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ غیرحضوری و آموزش‌ها به‌صورت مجازی در بستر شبکه شاد ارائه خواهد شد.

فعالیت مدارس برخی شهرستان‌های خراسان رضوی روز دوشنبه غیرحضوری شد

به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا دوشنبه هفتم اسفند فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی سرخس در دو نوبت صبح و عصر و مدارس ابتدایی سرولایت و فریمان در نوبت صبح به صورت غیرحضوری است.

برخی از مدارس استان یزد به علت برودت هوا غیر حضوری برگزار می شود

ستاد مدیریت بحران استان با هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش با توجه به بارش نزولات آسمانی، برودت هوا و مه صبحگاهی مدارس ابتدایی در سطح استان به جز شهرستان های ابرکوه، بافق، خاتم و مروست را تعطیل و کلاس ها به صورت غیرحضوری برگزار می شود همچنین مقطع پیش دبستانی نیز در این شهرستانها تعطیل می باشد. 

برف و سرما مدارس همدان را تعطیل کرد

تمام دوره‌های تحصیلی در سراسر استان همدان فردا دوشنبه ۷ اسفند‌ماه در نوبت صبح تعطیل و آموزش‌ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می‌گیرد.

برف و سرما مدارس مشگین شهر و خلخال را تعطیل کرد

روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان مشگین شهر یکشنبه شب اعلام کرد: به دلیل برودت هوا و بارش برف، فعالیت آموزشی دوره تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی و استثنایی مدارس روستایی و شهری مشگین شهر در نوبت صبح روز دوشنبه هفتم اسفند ماه به صورت غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

مدارس استان مرکزی تعطیل شد

روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی اعلام کرد با توجه به بارش برف، همه مدارس و آموزشگاه‌ها شامل مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و مدارس همه دوره های آموزشی در شهر و روستای استان مرکزی تعطیل است.

برف مدارس کلاردشت و مرزن آباد مازندران را غیر حضوری کرد

برف و یخبندان بنا به گفته مدیران آموزش و پرورش کلاردشت و مرزن اباد فعالیت آموزشی دانش آموزان این شهرستان سردسیر و کوهستانی را برای فردا دوشنبه غیر حضوری کرد.

مجازی شدن مدارس برخی مناطق آذربایجان شرقی

اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: با توجه به سرمای شدید هوا فعالیت تمامی مدارس منطقه اسکو (مدارس شهری و روستایی اسکو و شهر جدید سهند) در شیفت صبح و در تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

جزئیات فعالیت مدارس کردستان در روز دوشنبه

روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیجار اعلام کرد: با توجه به برودت هوا با تصمیم فرماندار شهرستان بیجار، فردا دوشنبه مورخ ۷ اسفندماه فعالیت کلیه مدارس روستایی این شهرستان در تمامی دوره های تحصیلی و همچنین دوره ابتدایی سطح شهرهای این شهرستان به‌صورت غیرحضوری بوده و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.

مدارس خراسان شمالی فردا تعطیل شد

بر اساس تصویب کارگروه مدیریت انرژی استان، به منظور مدیریت مصرف گاز، فردا همه مهدکودک‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل است.

کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی بصورت غیرحضوری است.

آموزش غیرحضوری یا تاخیر در آغاز به کار برخی مدارس استان اصفهان به علت بارش برف

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به بارش برف و برودت دما، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های خوانسار و خوربیابانک و کاشان به علت بارش برف و یخبندان فردا دوشنبه ۷ اسفند ماه به صورت غیرحضوری است.

برخی مدارس گیلان، فردا غیرحضوری است

بارش برف، مدارس شیفت صبح فردا در برخی مناطق ییلاقی و کوهستانی گیلان را غیرحضوری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
23455
۱۱:۲۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
چرا بعد از ظهری های رباط کریم تعطیل نیستند?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
چرا یزد تعطیل نیست هوای یزد خیلی بد شده
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۹:۵۷ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
چرا مدارس تهران را تعطیل نمی‌کنید من که بیزارم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
تعطیلات شاید برای کم کردن مصرف گاز باشد بیشتر از آنکه مربوطه به خود دانش آموزان باشد و این هم برای اینکه برخی از هموطنان در این سرما به مشکل نخورند بازم میشه گفته بخاطر هم‌طن باید چنین باشد آرزوی سلامتی برای همه فرزندان این آب خاک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
تهران چرا تعطیل نیست
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۳:۲۱ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
ابتدایی ها ادمن ولی ما ادم نیستیم تو این سرما صبح باید پاشیم بریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام همه مقطع تعطیل کردین چراقزوین تعطیل نکردیم دخترم اول ابتدایی هستش چجوری بره من که نمیزارم بره ولی ای کاش یزره اهمیت میدادین بچه‌ها گناه دارن خدایی خیلی سرده ساعت7صبح آب و هوا زده منفی 3 بخدا اهمیت بدین خیلی سرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
یه ذره درسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
خدایا شکرت میگیم چرا خداوند نعمت برف و باران را از ما گرفته و تمام تقصیرات را به گردن همه می‌اندازیم الا خودمان اول خواهشاً سریع جبهه نگیرید و برای خودتان دوباره استدلال نیاورید پس اگر واقعاً فردا هیچ کدام از ما ملت از خانه بیرون نمیایم و ماشینهای خود را از پارکینگ تکان نمیدهیم حرف حساب اما وقتیکه نه فقط با بارش برفی که فرصت یخ زدن به هوای سرد را هم نداده اول به فکر تعطیلی برای چه بهانه‌ای هستیم ما از یاد نبرده برف و بارانهای چند شبانه روزی را آن هم دورانی که سرویس مدارس ویا پدارن و مادران هم ماشین نداشتند حالا طلبکار و ناراحت فرزندان خود از مدرسه رفتن هستیم اما به دل جاده و رفتن در عشق وحال در برف را می‌خواهیم حالا خداوند رحمت بارش خود را ازما به چه دلیل دریغ نموده است یقیناً که ما ملت خودمان برای خودمان خوب و برای همدیگر نه خداوند نعمت خودش را به دلهای صاف و صادق و خدا شناس میدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
لطفا فردا را تعطیل کنید چون یک روز تعطیلی بهتر از یک هفته مریضی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خیال راحت کن بزن سراسر کشور دیگه دارید سیاسی بازی می‌کنی همه نگاه کردیم تعطیل هست لقمه نان به دور گردنش نچرخید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
فردا مدارس مشهد تعطیل هست یا نه ؟
United States of America
زهرا
۲۳:۰۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
به خدا تهران خیلی سرده چرا چرا مدارس اینجا رو تعطیل و غیر حضوری نمیکنن؟ احتمالا رئیس آموزش و پرورش تهران بومی یه شهر خیلی سردخیزه که از بادا نمی لرزه.... اینم یکی دیگه از نتایج مهاجرت در جستجوی مقام مسنده دیگه دلشون برای بچه های ما نمیسوزه
United States of America
زهرا
۲۳:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
به خدا تهران خیلی سرده چرا چرا مدارس اینجا رو تعطیل و غیر حضوری نمیکنن؟ احتمالا رئیس آموزش و پرورش تهران بومی یه شهر خیلی سردخیزه که از بادا نمی لرزه.... اینم یکی دیگه از نتایج مهاجرت در جستجوی مقام مسنده دیگه دلشون برای بچه های ما نمیسوزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
نظرتون چیه اگه امکانش هست یه تصمیمی هم درمورد تهران بگیرین ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
سلام فردا ۷ اسفند مدارس خوزستان تعطیل میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۲۲:۵۲ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
تهران چرا تعطیل نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
آخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خدایا این مسئولین بی فکر چه برسر علم وفرهنگ کشورآوردن هرکجا گاز و... کن میارن اول آموزش وپرورش کشور باید تاوان ندانم کاری های آنان را بدهد وای بحال آینده کشور با این آموزش وپرورش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
بخواب حال نداری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
لطفا برای اردبیل رو هم تعطیل کنید اینجا خیلی سرده همه یخ می زنن بچه های ابتدایی و مهد کودک رو لاقل تعطیل کنید برای فردا در نوبت صبح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
زندگی خیلی ظالمانه است. خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
انگارحکومت ساعتی ادارات رولغوکرده
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
وا فقط مدارس ابتدایی استان البرز تعطیل فقط سرما برای اون هست پس بقیه چطوری برن مدرسه با این هوای سرد فکر کنم بچه های وزیر وزرا کرج ابتدایی هستن فقط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
کرج وزیر داره???
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۰۳:۲۲ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
واقعا مملکته گلو و بلبلی داریم واقعا نمیفهممشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
پاکدشتم سرده بچه ی ما اسم داره کلاس اولی صبح واقعا سخته کاش مجازی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خب برادر یا خواهر گرامی نزار بره اگر تعطیل هم نشدند نزار بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
ادارات استانهاچی
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین
۲۱:۳۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
سلا فردا ۷ اسفند ماه مدارس مشهد تعطیل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خیر لطفاً بایید تشریفتان ره ببرین مدرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
مهدکودک های کرمان چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
مهدکودک های کرمان چی؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
امیدوارم آقای فخاری لج کردن رو کنار بزاره در این روز های سرد از مریض شدن دانش آموزان و چ دانشجویان جلوگیری شود کلیه مقاطع دانشگاه مدارس تهران فردا باید تعطیل بشن
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
امیدوارم آقای فخاری لج کردن رو کنار بزاره در این روز های سرد از مریض شدن دانش آموزان و چ دانشجویان جلوگیری شود کلیه مقاطع دانشگاه مدارس تهران فردا باید تعطیل بشن
Iran (Islamic Republic of)
یه آدم
۲۱:۱۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
ملایر رو تعطیل کنید بابا از سرما یخخخخخ داریم می زنیم در ضمن برف شدیدی هم میاد
اهههههههه
Iran (Islamic Republic of)
نظام ربا وتبعیض وسهمیه فساداوررسمی
۲۰:۵۰ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
ادارات چی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
پردیس یخ زدیم بابا
من که بشه ی خودمو نمیزارم بره
بشه ی خودمه بشه ی مامانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
تهران هم برف سنگینه دانشگاهها و مدارس مجازی بشن در مصرف گاز صرفه جویی میشه