محور چالوس بسته شد

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوع بودن تردد در آزادراه تهران-شمال و محور چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی خبر داد.

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و تردد روان در محورهای هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر (رفت و برگشت) برقرار است امامحورهای شمالی دارای بارش برف و باران هستند‌.

به گفته وی، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر،  آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک گزارش شده است.

او در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، تهران، مازندران، البرز، اصفهان، سمنان، کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان، مرکزی، قم، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمان، یزد و گلستان را شاهد هستیم.

وی افزود: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان جنوب، بوشهر و خوزستان گزارش شده است.

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار