۲۳ مجتمع خدمات رفاهی قزوین در حال ساخت است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین گفت: ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی، به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به مسافران و رانندگان در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین با اشاره به فعالیت و خدمات رسانی ۳۹ مجتمع خدمات رفاهی در سطح استان، گفت: ۲۳ مجتمع خدمات رفاهی  به منظور ارائه خدمات هرچه بیشتر به مسافران و رانندگان در مرحله ساخت و ساز قرار دارد.

حق لطفی افزود: ۲ مجتمع خدمات رفاهی در سال جدید به تعداد مجتمع‌های فعال استان اضافه شده و تاکنون نیز ۱۹ پروانه بهره برداری در این زمینه نیز مورد تمدید اعتبار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ساخت مجتمع خدمات رفاهی بین جاده‌ای یعنی ایجاد یک مکان مناسب برای استراحت و تامین نیاز‌های ضروری مسافران و رانندگانی که در جاده‌های برون شهری تردد می‌کنند، گفت: این مراکز به طور معمول شامل بخش‌های مختلف از جمله رستوران، فروشگاه، پمپ بنزین، تعمیرگاه، مسجد، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، محوطه بازی کودکان، خودپرداز‌های بانکی هستند.

حق لطفی افزود: ارائه خدمات متنوع و مطلوب به مسافران و رانندگان برون شهری، محلی برای رفع خستگی در راستای افزایش سطح ایمنی جاده ها، کاهش هزینه‌های سفر و آلودگی زیست محیطی و همچنین ایجاد بستری مناسب برای اشتغالزایی و توسعه منطقه‌ای از جمله مزایای این مجتمع‌های خدمات رفاهی محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان کرد: بیشتر درخواست کنندگان احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی در استان قزوین، سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستند که اقدامات ویژه و قابل توجهی در خصوص جذب و تشویق آن‌ها صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.