استاندار ایلام:

مشکلی در تامین کالا‌های اساسی در ایلام وجود ندارد

استاندار ایلام گفت: مشکلی در تامین کالا‌های اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان در استان وجود ندارد.

حسن بهرام نیا استاندار ایلام در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با تاکید بر تشدید نظارت بر بازار و نظارت بر کمیت، کیفیت و بهداشت پخت نان، گفت: نظارت‌ها در بازار در سطح کل شهرستان‌های استان تشدید شود.

بهرام‌نیا با اشاره به طرح فجرانه از مسئولان ذی‌ربط خواست جزئیات و ابعاد این طرح مهم را در رسانه ملی بیان کنند.

وی با اشاره به ارائه گزارش دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار استان، بیان کرد: خوشبختانه ذخیره کالا‌های اساسی شب عید و تمهیدات لازم برای تامین کالا‌های اساسی، میوه و گوشت و مرغ ماه مبارک رمضان امیدوارکننده است که باید در کنار این تمهیدات، نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی و پایش قیمت اجناس نیز تشدید شود.

استاندار ایلام اظهار کرد: معاونت اقتصادی استانداری ایلام با پشتیبانی اتاق بازرگانی استان و همراهی سایر دستگاه اقتصادی استان، کمیته ویژه مشارکت تولیدکنندگان، کارآفرینان و فعالین اقتصادی را تشکیل دهد و اطلاع‌رسانی لازم را در جامعه هدف حوزه کارآفرینان و فعالین اقتصادی برای حضور حداکثری و مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق‌های رای در تاریخ ۱۱ اسفند داشته باشند.

بهرام‌نیا تاکید کرد: با توجه به اینکه در حوزه اقتصادی در بخش احیا و ارتقا واحد‌های تولیدی اقدامات مثبتی انجام شده و واحد‌های اشتغالزای زیادی در استان در آستانه افتتاح هستند ضرورت دارد طرح روایت پیشرفت اقتصادی در استان اجرا شود.

وی عنوان کرد: همچنین در ایام شعبانیه با همکاری اتاق اصناف و اداره کل صمت استان در محل واحد‌های تولیدی جشن‌های اعیاد شعبانیه به صورت مردمی برگزار شود.

استاندار ایلام با اشاره راه‌اندازی نمایشگاه‌ها و غرفه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرها، گفت: تعدادی از غرفه‌های دائمی میدان ارغوان شهر ایلام و سایر شهر‌های استان صنایع‌دستی، گردشگری و سوغات استان را عرضه می‌کنند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به تردد مسافران نوروزی که قصد دارند از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی از سایر استان‌ها به استان ایلام سفر کنند، به مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تاکید کرد تمهیدات لازم را برای تامین اتوبوس اتخاذ کند.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه روزانه به طور میانگین ۱۶ هزار زائر از استان تردد دارد و در ایام نوروز هم مسافران و گردشگران زیادی وارد استان می‌شوند ضرورت دارد آرد مورد نیاز نانوایی‌ها به صورت متوازن توزیع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.