آسفالت بیش از ۱۵۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته بیست‌ونهم در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: در طول هفته بیست‌ونهم، ۱۵ هزار و ۸۶۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱ هزار و ۹۹۰ تُن آسفالت شده است.

رضا جاویدی با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته بیست‌ونهم اظهار کرد: در هفته گذشته ۱۵ هزار و ۸۶۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۱ هزار و ۹۹۰ تُن آسفالت شده است.

او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که عملیات درزگیری، لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در کمربندی جنوب توسط معاونت فنی و عمرانی و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۲، ۴، ۵، ۶، ۸،۷، ۹ و ۱۰ صورت گرفته است.

روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در کوچه ۱ بلوار محیط بان در منطقه ۹ و روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در پروژه بزرگراه سرلشکر شهید استوار از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری نیز انجام‌شده که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.

جاویدی گفت: طی ۲۹ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۳۸۵ هزار و ۲۰۷ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۷۶ هزار و ۷۴۵ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.