عملکرد خوب کرمان در واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت

عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به عملکرد خوب کرمان در واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت گفت: باید تلاش کنید تمامی متقاضیان را پوشش دهید.

جلسه بررسی عملکرد برنامه اجرایی و پایش سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ با حضور محمد مهدی بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، معاونین، روسای ادارات و کارشناسان مربوطه اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.

محمد مهدی بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: از همکاران راه و شهرسازی استان کرمان در راستای فعالیت‌های شبانه روزی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در سطح استان تشکر می‌کنم و امیدواریم این فعالیت‌های ادامه دار باشد.

وی افزود: استان کرمان در واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت و همچنین الحاق به محدوده عملکرد مطلوبی داشته است، اما کافی نیست و باید به گونه‌ای عمل شود که بتوان تمامی متقاضیان را پوشش داد.

در این جلسه به بررسی عملکرد برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ هریک از معاونت‌ها و ادارات مربوطه پرداخته و همچنین برای برنامه اجرایی سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.