اختصاص نیمی از پروژه‌های دهه‌ی فجری آبفای خراسان شمالی در راستای محرومیت زدایی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از سهم بالای روستا‌های استان در افتتاح پروژه‌های دهه فجر امسال خبر داد.

 رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: دهه فجر امسال ۲۶ پروژه، در بخش روستایی با اعتباری بالغ بر ۱,۳۵۲,۰۰۰ میلیون ریال، کلنگ زنی، افتتاح و به بهره برداری رسید.
نعیمی افزود: آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های یکه شاخ، قزلقان و ناوه، آّبرسانی به روستای برج همچنین اصلاح و توسعه ۲.۴ کیلومتر خط انتقال در روستای ارکان با اعتبار ۱۷۲۰۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های روستایی شهرستان بجنورد است.
وی عنوان کرد: شهرستان شیروان با ۹ پروژه شامل آبرسانی به روستا‌های بی بهره، زورتانلو، سولدی، گلیان، حصارگلیان، بلقان علیا همچنین توسعه شبکه توزیع ینگه قلعه سفلی، ینگه قلعه علیا و گروهان ۱۰۴ مرزی شامل ۵۰ خانوار با اعتبار ۶۵۰۰۰۰ میلیون ریال به استقبال جشن بزرگ انقلاب رفت.
نعیمی در ادامه به اصلاح خطوط انتقال آبرسانی روستا‌های حبس آباد، سرخ چشمه، چشمه‌ی خالدآباد، انجرلی و ارگ استین شهرستان اسفراین اشاره و عنوان کرد: این ۵ پروژه با اعتبار ۱۴۵۰۰۰ میلیون ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید.
مدیرعامل شرکت آبفای استان افزود: فاروج نیز سهم قابل توجهی از افتتاح پروژه‌ها در ایام دهه فجر داشته که آبرسانی به روستا‌های دربند و اسفجیر، برق رسانی به چاه‌های آب شرب اسفجیر، نقاب و دربند همچنین اصلاح و توسعه شبکه توزیع در سطح روستا‌های این شهرستان با اعتبار ۲۳۵۰۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
نعیمی خاطر نشان کرد: کلنگ زنی توسعه خط انتقال روستای دشت شهرستان گرمه به طول ۷ هزار متر و آبرسانی به روستای بک پولاد شهرستان راز و جرگلان در مجموع با اعتبار ۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های قابل بهره برداری این شرکت در ایام الله دهه فجر امسال بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
محرومیت زدایی به سبک ایران با تکیه بر علوم و اقتصاد پیشرفته غرب، اثار مخرب گسترده، و فروپاشی اقتصاد جهانی را بدنبال خواهد داشت و موجب ایجاد اقشار انگلی وابسته به دولت و افزایش جمعیت فقیر میشود هرچند هدف اصلی حکومت ایجاد نیروی مردمی حامی و حافظ قدرت است. کم نیستند مردانی که با ازدواجهای مجدد، زن و فرزندان خود را رها، و هزینه های انرا بر دوش دولت نهادهای حمایتی می اندازند. وقتی تفکر بیمار و افراطی و عقده ای کوچه و بازار و روستا بر کشور حاکم باشد، بحرانهای مختلف اجتناب ناپذیر، و اسلام را بی ابرو خواهد کرد. درحالی روستاها را محروم میدانند که در هر شرایطی قادر به زندگی امن هستند اما شهریها با هر تحول و بحرانی با مشکلات خرد کننده روبرو خواهند شد. اصل محرومیت زدائی بر گسترش صنایع و اشتغال دانش بنیان است نه اقتصاد انگلی دلالی و کاسبی که با افزایش قیمتها در مدت کوتاه هزاران برابر یک پزشک درامد داشته باشند و انگیزه تحصیل را از بین ببرد.