مردم بابصیرت در انتخابات حضور پرشور خواهند داشت

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فنوج گفت: حضور ارزشمند و حماسی اقشار مختلف مردم در انتخابات پیشرو زمینه یأس و ناامنی دشمنان را فراهم می‌سازد.

 محمود پرورش ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: در آستانه انتخابات ان‌شاالله با حضور ارزشمند و حماسی اقشار مختلف مردم زمینه یأس و ناامیدی دشمنان نظام و انقلاب را فراهم سازیم و با لبیک به ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و رهبر معظم انقلاب پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.
 
 وی افزود: یکی از دستاوردهای نظام انقلاب همین مردم ارزشمند و انقلابی و همیشه پای‌کار در صحنه هستند مردم عزیز ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف پشت سر ولی زمانشان امام خامنه‌ای حضور داشتند و توطئه‌ها و فتنه‌ها دشمنان را همیشه خنثی کرده‌اند و خواهند کرد.
 
 این مسئول تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم ایران قوی داشته باشیم باید با حضور سرنوشت‌ساز، دشمن‌شکن و بابصیرت در انتخابات شرکت داشته باشیم.
 
 وی اضافه کرد: همه ما موظف هستیم به هر نحوی بصیرت‌افزایی و امیدآفرینی و مردم را به حضور حماسی در انتخابات دعوت و جهاد تبیین که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده را عملیاتی و خدمات نظام و انقلاب را برای مردم تشریح کنیم و همه مردم را پای‌کار بیاوریم تا یک مشارکت قوی و حداکثری داشته باشیم و سرنوشت خودمان را با انتخاب نماینده اصلح رقم بزنیم.
 
 فرمانده ناحیه سپاه شهرستان فنوج ادامه داد: این کشور حاصل خون هزاران شهید است، اگر ما امروز عزت، اقتدار و جایگاهی داریم از برکت خون همین شهدا است، در واقع شهدایی که در مکتب نبوی و مکتب علوی و امام حسین (ع) و امام خمینی رحمه‌الله پرورش یافته‌اند.
 
 وی عنوان کرد: همه شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان نوشتند که اگر می‌خواهید رمز شهادت ما را بدانید بروید واقعه کربلا و عاشورا را مطالعه کنید پس همگان با حضور در انتخابات در مسیر شهدا که مسیر الهی بوده حرکت و به یک نحوی ادای دین نسبت به آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا داشته باشیم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
همه باهم انشاءالله
آخرین اخبار