مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

شبکه‌های انتخاباتی در آذربایجان شرقی ۹۱ برنامه مناظره پخش می‌کنند

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: ۹۱ برنامه مناظره نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه‌های انتخاباتی استان پخش می‌شود.

آقای رضایی در نشست خبری با اشاره به راه‌اندازی ۱۳ کانال انتخاباتی در استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۵۶ نفر از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان در سامانه ستاد انتخابات صداو سیما برای شرکت در برنامه مناظره نامزد‌ها اعلام آمادگی کرده بودند که تعدادی از آن‌ها در زمان ضبط مناظره‌ها در جلسه حاضر نشدند و یا آن را ترک کردند.

وی افزود: علاوه بر برنامه مناظره نامزد‌های انتخابات مجلس هشت مناظره تلویزیونی هم با حضور نمایندگان احزاب و تشکل‌های سیاسی فعال در استان ضبط شده و در حال پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: ۲۷۳ نفر معادل ۳۷ درصد نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برای ارسال فیلم تبلیغاتی در سامانه انتخاباتی رسانه ملی ثبت نام کرده بودند که این رقم حدود ۱۰ درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

آقای رضایی اضافه کرد: علاوه بر پخش بسته‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای به نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی روزانه یک دقیقه فرصت داده شده است تا فعالیت‌های انتخاباتی خود را به صورت تصویری برای پخش ارسال کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی میزان مخاطب شبکه‌های انتخاباتی را در استان حدود ۴۰ درصد اعلام و خاطرنشان کرد: این رقم با توجه به عمر کوتاه این شبکه‌ها و کم اطلاعی مردم از ایجاد آن‌ها و از طرفی مشکل دریافت شبکه‌ها در برخی مناطق طبیعی است.

وی با اشاره به تولید و پخش برنامه‌های متعدد در حوزه‌های رادیو، تلویزیون و خبر تهیه میزگرد‌هایی با محوریت اولویت‌ها و چالش‌های مجلس آینده و وظایف مجلس در زمینه تقنین و نظارت و تولید برنامه‌های تریبون آزاد در همه شهرستان‌های استان و برنامه ملت اراده سی و رهیافت را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

برچسب ها: مجلس ، انتخابات مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.