شهروند خبرنگار تهران؛

رانندگان تاکسی ون در انتظار اجرایی شدن طرح تعویض خودرو‌های فرسوده

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از اجرایی نشدن طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده ون گلایه کرد.

یکی از دلایل طرح تعویض خودرو‌های فرسوده به ویژه تاکسی‌ها داشتن هوای پاک است و از سوی دیگر با وجود خودرو‌های تعویض شده چهره شهر زیباتر می‌شود. به گفته شهروند خبرنگار ما سال گذشته تعویض تاکسی‌های ون با ون وانا مطرح شد، اما تاکنون اجرایی نشده است. ایشان با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام و خسته نباشید، اینجانب ابوالقاسم رضایی یکی از رانندگان تاکسی ون دلیکا در شهر تهران هستم که در تاریخ آذر ماه ۱۴۰۱ با خبری که در رسانه‌های ملی در خصوص اسقاط ون‌های فرسوده با ون وانا (ایران خودرو دیزل) به ما امید این را داد که شهرداری و وزرات کشور به فکر ما و پاکیزگی هوا شهر تهران هستند و ما از آذر ماه ۱۴۰۱ پیگیر همین خبر بودیم که چه زمانی ون‌های ما را اسقاط می‌کنند. اما متاسفانه تا شهریور ماه ۱۴۰۲ ما تاکسیرانی تهران و شهرداری‌ها به من می‌گفتند صبور باشید و در اسرع وقت ون‌های فرسوده با ون وانا جایگزین می‌شود. 

در شهریور ماه علاوه بر اینکه ون‌های فرسوده با ون وانا اسقاط نشد و ما منتظر خبری از وزرات کشور یا تاکسی رانی بودیم برای اسقاط ون‌های فرسوده با ون وانا.

ولی بازم متاسفانه این ون وانا‌ها را به رانندگان ون‌های فرسوده ندادند یا به نوبه‌ای جایگزین نکردند بلکه برای ون‌های وانا راننده گذاشتند و بدست رانندگان تاکسی ندادند.

مشکل ما رانندگان ون فرسوده این هست که نمی‌شد به ما قول و وعده بدهید و از کنار ما تاکسی داران اینگونه بی تفاوت گذر کنید و تمامی مشکلات آلودگی هوا را گردن ون‌ها و خودرو‌های فرسوده تاکسی رانی بگذارید. لطفاً مشکل ما را از وزرات کشور، تاکسی رانی، شهرداری‌ها پیگیری کنید.

منبع: ابوالقاسم رضایی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمبد
۲۰:۱۹ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
بهترین جایگزینی ون ها تاکسی برقی می باشد چراکه مصرف بنزین ون ها نه به صرف دولت است نه به صرف راننده وبا گران شدن بنزین کشور را با مشکل جدی روبرو خواهد کرد
آخرین اخبار